Synd det ikke er noen coop obs i nærheten av oslo sentrum, men kanskje noen andre her har en sjappe nær deg![]()
Synd det ikke er noen coop obs i nærheten av oslo sentrum, men kanskje noen andre her har en sjappe nær deg![]()
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Er helt ok pris, men man finner ofte karbonadedeig til den prisen på en del menysjapper (hyppig nok til at man kan ha det i frysen) og her på Rema har de nordfjordkjøtt-karbodeig til 36 kr fast pris.
Jeg hater riktignok Nordfjord-kjøtt!
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
har nok kjøtt etter svensketuren på lørdag :S
http://www.dingsekongen.no
Meny Ringen hadde det ofte da jeg jobbet i nærheten. Snakker da ikke om Gildes pakker, men om deres egenproduserte.
Da har prisen gått opp ganske kraftig.(eller så har Meny på Løren høyere pris) Prisen pr kg av den egenproduserte tror jeg ligger 2-3kr over gilde sin, så det ligger på ca samme prisen. Rett før helgen pleier de av og til å sette ned prisen noe, for å få solgt ut det de har igjen.
Her i Bergen så er de ofte så dårlige på logistikken at de ofte har datovarer som snart går ut. Disse selges til halv pris, og er ofte å finne i min fryser. Da blir det billig!
Ellers kjøpte jeg ytrefilet i sverige for 89 SEK pr kilo. LOOOL. Kjøttet så veldig godt ut, men det var ikke mørnet virker det som. Skal gå til verks på det i kveld![]()
Må ta meg en tur til sweden snart selv.
Kollega mente på at de har begynt å selge biffkjøttdeig, usikker på fettinnholdet, men vistnok lavere enn svensk karbdeig.
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
rimi har som oftest også nice-price på karbonadedeig.. mener det er 35 kroner på 400g..
Gilde sine er langt bedre enn de billigvariantene, så 33kr for en Gilde er et veldig godt tilbud.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Frosset ytrefilet...regner med det er Biceps du skal lage til?
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D