Viser resultatene 1 til 13 av 13

Tråd: Athletic City 12kg tilbud

eiv
    eiv er ikke aktiv
    Silver Member eiv sin avatar
    Ble medlem
    03-2003

Athletic City 12kg tilbud

pris: kr 2 000,00
    innhold: athletic city 85% protein

ATHLETIC CITY 85% PROTEINPULVER, 12 KG (veil. 2394,-)

Nå 2000,-
    (tilbudet gjelder ut Oktober)

Det jeg lurte på, er om dette er ett myse protein, eller rent kassein protein. Er på utikk etter ett bra kassein protein.
    Noen som har smakt dette proteinet? Hvordan er det?

Gold Member Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Hovedsaklig kasein, 80% om jeg ikke husker feil.

Selve smaken er god, konsistensen er verre. Er vel et innlegg lenger nede om dette tilbudet også.

Gold Member Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    http://www.idrettsforumet.no/viewtopic.php?t=4823

Bedreviteren Hardway sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Har vært endel negativ omtale om Athletic-City's produkter, ikke vet jeg om det er et bra produkt da jeg aldri har prøvd deres proteinpulver. Av den helt enkle grunn at de i månedsvis har brutt markedsføringsloven. Jeg la merke til at de oppdaterte bannerne på sine egne sider slik at de ikke var i strid med gjeldende hjemler, men de har tydligvis ikke vært like interissert i å oppdatere alle. Sjekk eksempelvis www.flexgym.no . Jeg blir mildt sagt provosert over deres uproffosjonelle metoder. Nei gutter, vi får kjøpe hos de som gjør dette på riktig vis!
    Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.

Medlem
    Ble medlem
    11-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hardway
    Har vært endel negativ omtale om Athletic-City's produkter, ikke vet jeg om det er et bra produkt da jeg aldri har prøvd deres proteinpulver. Av den helt enkle grunn at de i månedsvis har brutt markedsføringsloven. Jeg la merke til at de oppdaterte bannerne på sine egne sider slik at de ikke var i strid med gjeldende hjemler, men de har tydligvis ikke vært like interissert i å oppdatere alle. Sjekk eksempelvis www.flexgym.no . Jeg blir mildt sagt provosert over deres uproffosjonelle metoder. Nei gutter, vi får kjøpe hos de som gjør dette på riktig vis!
    Den banneren der sier jo bare "Norges rimeligste kosttilskudd, treningstilbehør, bøker"... ser ikke helt hvordan dette er værre enn å anonsere for "byens beste pølser" eller noe slikt.
    -E195

Bedreviteren Hardway sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Det er fordi de bryter markedsføringsloven. Helt enkelt, hvordan din SUBJEKTIVE tolkning er, er jo et fett så lenge loven har klare regler. Og markedsføringsloven er jo ganske simpel, ta deg et 5minutt å les igjennom så er du good2go.

Kan jo ikke reklamere for RIMELIGSTE når det ikke har rot i virkeligheten.

For et par år tilbake så måtte jo en matvaregigant rette på slagordet pga det, husker ikke helt nøyaktig hvem det var men var vel Rimi som som hadde "Gjør Norge billigere", men måtte senere omformulere seg til "Alltid billig" eller noe i den dùren :!!!:

Markedsføringsloven;
    "§2,1 ;" Det er forbudt i næringsvirksomhet å anvende uriktig eller av annen grunn villedende framstilling som er egnet til å påvirke etterspørselen etter eller tilbudet av varer, tjenester eller andre ytelser."

I rest my case, peace :8)
    Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.

Medlem
    Ble medlem
    01-2003
    Dårlig! Skulle tro at de heller ville spille på ord som "kvalitet" eller noe, siden de faktisk er svindyre på de fleste ting.

Men er det ingen her som har slått til på tilbudet ? Jeg er litt fristet, men hadde vert ok å høre andres tilbakemeldinger først.

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    jeg har kjøpt en sånn 12kg proteinpulver pakke tidligere fra Atlethic city. smakte ikke akkurat så fordømt godt for å si d sånn,klumpet seg en del og "jordbærsmaken" var ikke lett å kjenne, men det er billig, det ska dem ha... :|
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Silver Member xray sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    71
    men var det noen GAINS? :P

x
    :)

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    hehe, vet ikke helt, d smakte egentlig så råtent at jeg solgte det videre
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Bronse Member Tobb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    27
    Eg brukte ein del sånn før. Og eg syns igrunn smaken var bra eg. Berre gutta som ikkje klare å shake den riktig

Lure på om eg ska kjøpe ein ladning og ha som nattmat her i militæret. God ide? Kveldsmaten er jo faen meg 18,45 her. Sjukt. Tunfisk boks i 9-10 tia
    "Går det så går det. Går det ikke, så går det over."

Admin
    Håkon sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    da ville jeg heller kjøpt fra PF, 9g basic whey + 500g kreatin + shaker for 1400,-

Silver Member xray sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    71
    tobb: Kjør på PF, matrix og cell max river!

x
    :)

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.