Ser på Atletic City webnshoppen at de har høst tilbud på deres "Athletic City 85% protein", 2000,- for 12kg!! det hørtes da grisebillig ut.
Har dere prøvd dette, er det ok?
Ser på Atletic City webnshoppen at de har høst tilbud på deres "Athletic City 85% protein", 2000,- for 12kg!! det hørtes da grisebillig ut.
Har dere prøvd dette, er det ok?
"Pain Is Temorary, Glory Is Forever"
Kreatin/Protein/ALA kalkulator klikk her!
Det er helt ok, men du må belage deg med å bruke stavmixer etc for å få det blandet ut. Blir også veldig tykt.
jeg bestillte mye fra athletic city før.
Men er lenge siden jeg kjøpte noe der.
Det der var fristende, men det står jo ingen informasjon om produktet, bare at det er 85% protein. Det er sikkert er kasein protein, syns å huske det. og det er ingenting gale med det. Men jeg kunne allikevel tenkt meg mer info om produktet.
Glem det, jeg fant:
For å kunne tilby de mest konkurransedyktige prisene på kosttilskudd har vi produsert vår egen linje med de mest populære produktene. Denne linjen kaller vi ganske enkelt ATHLETIC CITY. Her får du kvalitet til en gunstig pris! Produktene produseres i Norge, er basert på gode råvarer og vi garanterer at produktene inneholder det som står på pakningen. Rimeligere kvalitetsprodukter finner du ikke!
Proteiner er kroppens byggestener, og er spesielt viktig for deg som ønsker å bygge muskler. Mat som inneholder mye protein er kjøtt, kylling, fisk etc. Å spise slike matvarer til hvert måltid blir fort dyrt og krever god planlegging av måltidene. Proteinpulver er en rimelig og enkel måte å sikre at man får i seg nok proteiner for maksimalt utbytte av treningen.
Rent myseprotein (Whey) har lenge vært ansett som det beste proteinet for muskelvekst. Myseprotein har den fordelen at det spaltes og tas raskt opp i kroppen (express delivered). Dette fører til en stor økning i proteinsyntesen som resulterer i økt muskelvekst! Men myseprotein har ingen anitkatabole (hindrer nedbrytning av musklene) evner overhode.
Kasein spaltes i motsetning til myseprotein senere og gir en jevn strøm av aminosyrer til blodstrømmen, akkurat slik som naturen har ment det. Kasein gir bare halvparten så stor økning i proteinsyntesen som myse, men er ekstremt effektiv for å forhindre tap av muskelmasse etter trening.
Athletic City 85% protein består av høyverdig melkeprotein som naturlig består av 80% kasein og 20% myse. Dette gjør Athletic City 85% protein godt egnet for deg som trener!
Næringsinnhold pr. 100 gram
Energi 1520 kJ/362 kcal
Protein 85 gram
Karbohydrat 2,5 gram
Fett 1,5 gram
fungerer greit det pulveret, litt lite smak på det - i forskjell til protec + som kan sammenliknes i konsistens. jeg pleier å røre det om med gaffel![]()
You are hotter than 92% of men on this site!