Er det noen som kjenner til dette kostilskuddet?
Er det noen som kjenner til dette kostilskuddet?
Bcaa= Benzyl carbonated acid aid
Ofte brukt før og etter trening for å sette ned forbrenningen, slik at man ikke brenner opp muskler under trening!
Bivirkninger er ofte brekninger under trening, da man kan trene mye hardere når forbrenninga blir senka. Har prøvd det, men merket bare negative ting med det. Innen en halvtime merket jeg at hjertet banket saktere og forbrenninga var nesten lik null. Drakk også mye xl-1 under treningene da, og når forbrenninga var lik null så lagret jeg sukkeret som fett. Gikk vel opp 13kilo fett på en måned.
Anbefaler kun BCAA til mennesker som vil gå opp fett. Jenter som vil ha større pupper og gutter som er hardgainere.
mvh
HIT
Takk for tipset.
Jeg har bruker BCAA nå, begynte på min andre boks faktisk idag. Jeg har merket at vekta mi stanger, det har den gjort omtrent siden jeg begynte med BCAA. Du vil vel ikke anbefale å bruke det ved diett ? (13 kg fett????)![]()
Jeg har økt i styrke under tiden med BCAA.(mye)
Trodde forresten BCAA stod for Branched Chain Amino Acids.
MVH
NOFATZO
BCAA står også for Branched Chain Amino Acid, det stemmerOpprinnelig skrevet av NOFATZO
![]()
HIT
Vil du anbefale BCAA i deffe perioden, skal ned 12-15-kilo fett. Jeg har ca. 6 mnd på meg.
HIT: Husk en ting, jeg har ikke en dritt greie på "bol" så jeg skal ikke drite meg ut noe meg ang. AS. Jeg skal holde kjeft ..... OK !
bcaa kan være greit på en deff for eksempel å ta i små doser som 10-15gram før du skal ut på morgenpromenaden.
En servering er 5 gram, blir det ikke litt mye med 10-15 gram. Isåfall bør jeg ta det mer enn en gang om dagen ?Opprinnelig skrevet av Byggern
Hvilken produsent vil du anbefale ?
MVH
NOFATZO
Samma hvilken produsent. Personlig ville jeg driti å kjøpe BCAA og heller brukt pengene på Whey Tech. og glutamine
Du har sikkert mer greie på dette enn meg, så jeg sier shit happens, har kjøpt meg ny BCAA boks idag. Dyrt var det å. 348.-/150 g.![]()
Men, når jeg kjøper Whey protein shake som inneholder BCAA, vil jeg da øke i fett ?
Og vil jeg øke i fett om jeg drikker det bare etter trening ?
Nei som oftest ikke, de protein pulverene som inneholder BCAA, inneholder nok ikke den normale dosen i hver dosering.
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)