Viser resultatene 1 til 15 av 15

Tråd: "Bedreviteren" på Nrk P1 15.10 i dag

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33

"Bedreviteren" på Nrk P1 15.10 i dag

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Heh, Han lederen for landsforeningen for overvektige hadde ikke stort å komme med desverre. Så ble ikke noe voldsom diskusjon.

har 20kg biceps Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Heh, Han lederen for landsforeningen for overvektige hadde ikke stort å komme med desverre. Så ble ikke noe voldsom diskusjon.
    Er det ein landsforening for overvektige? Sign me up.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Medlem
    Ble medlem
    05-2010
    Alder
    27
    Nettopp ferdig med å høre, og skjønner han andre fyren blir sår. havner på defansiven. Men det er teit av han å henge seg opp i detaljer. Ut ifra hans argumenterer så virker det som det hadde vært greit, om bedreviteren hadde skrevet "mange overvektige" istedet for overvektige.
    Noen overvektig er slik jeg har forstått det syke, og født med en skjebne som overvektig.. De kan likevel holde seg i bedre form.

Uansett, så sikter nok bedreviteren til alle de som faktisk har spist potetgull hver dag, mens de spiller dataspill. Og aldri går ut av døren..

Dessuten var han pottesure fyren veldig flink til å tonere. Kontra med at jeg kan aldri bli en atlet.
    Det å gå ned 10-20 kg, å få litt bedre kondis og muskler trenger ikke være så atletisk..

har 20kg biceps Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    'Feo, Fuerte y Formal'

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Verste stråmannsargumentasjonen jeg har hørt på lenge fra han fra landsforeningen for overvektige. Skulle trodd Robert hadde sagt at alle tjukkaser satt transfett intravenøst. Samtidig forstår jeg at slike påstander er ubehagelige å høre, så kanskje ikke så rart man blir litt defensiv.

"Jeg ville aldri blitt noen atlet" er liksom en godkjent unnskyldning for å la være. Enten så er man toppidrettsutøver, eller så kan man bare gi faen.
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Stengt konto Brukerkonto avsluttet sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    De fleste overvektige venter vel bare på å få et slag før de gidder å sette seg opp på ventekø for å operere inn magen slik de kan fortsette å spise seg mett på akkurat det de vil.

Latsabb tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Finnes dette i opptak noe sted? Jeg får bare nattradioen …

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Fant den også på bloggen til bedreviteren nå, i YouTube-versjon. Men med svært dårlig lyd. Tester din versjon.

Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Det var bedre, ja!

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Blir kvalm av holdningen mange selvutnevnte fitnessguruer har mot overvektige, det handler mer om guruen enn de overvektige og guruens trang til å reklamere for seg selv og sitt.

At noen mennesker har kampsaker de er villig til å kjempe for tror jeg på, demokrati eller fred og dyrevern er jo edelt og all honnør til menneskene som kjemper for nevnte saker.

Men jeg tror liksom ikke helt på at Mr.sur og kjedlig norsk fitnessmann mister så forferdelig mye nattesøvn over at noen er litt pæreformet.

Kanskje jeg skal dukke opp på et radioprogram og klage over at treningsglade mennesker drikker for lite og dermed kan virke sure, kjedlige, stereotypiske og vrange for mennesker flest?
    RockyRock

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Hørte du på radioprogrammet Rock? Det er jo ingen hemmelighet at jeg ikke er Bedreviterens største fan men jeg syns han framsto veldig bra i dette programmet.

Medlem
    Ble medlem
    05-2010
    Alder
    27
    Jeg tror vi alle kan lære litt av hverandre. Tykkesure mennesker, treningsguruer, rocks og mr.muscles.. Og årets kverulant
    Stevens helsereform - sommeren 2010:
    Første mål; 50armhevinger, 25chins og store forbedringer i bevegligheten.

Egendefinert brukertittel Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Det er Bedreviteren, altså Robert dette dreier seg om? Eller har jeg misforstått helt.
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.