Blir denne tråden lang ?
I dag hadde jeg Gulrot/røde linser suppe med Creme Fraiche.
Blir denne tråden lang ?
I dag hadde jeg Gulrot/røde linser suppe med Creme Fraiche.
Vær så snill kan ikke bilde av middag få holde seg på bloggene![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Var da utrolig lite mat :O Er du på en eller annen badass ketose, høyprotein diett?
Eller kanskje du bare er på god vei til å bli en tanorektiker? Du hedrer gulerotten i midten og melatonanet!
NK: det der er fa... ikke noe måltid! å ihvertfall ikke noe middag..
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Jeg kjører meg! Fitnessblog here i come.
Krydret ytrefilet med fullkornsris og brokkoli![]()
.......................................R.I.P..........................................
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Har ikke noe bilde, men hatt flere middags måltid i dag,
500gram biffdeig i grovt kornbrød, 300 gram kalkun med poteter og brokkoli, 6 egg sammen med 2 skyr, 300 gram indrefilet ( og ett eple så har vi hele dagens kost )
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
-Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
-Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
-Trener HARDT, annen hver dag.
-Lar blodet BLØ på trening.
-1 kg kylling, HVER dag.
-Har janteloven i PWO-shaken.
-37% ren.
The list!
Big Boy
Mitt bidrag.
Det jeg tenkte da. At det var den stakkarslige karboen og at resten bestod av høyprot![]()
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Sleng sursøt saus oppå middagen til lean så har dere min.
For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.
Det stemmer at linser er en fin proteinkilde , vi har ofte linsesuppe og jeg tar bilde av den neste gang så kan dere få se noe mørkegrønt neste gang
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
Sorry NK, men det fristet nokså lite. Aldri likt suppe. Kjedelig, og man blir fort sulten igjen. (Det blir jeg riktignok uansett men)..
Lean&Fin derimot.. NAAAM!
Gleder meg til "middag" etter trening. Skal lage strimla svinekjøtt med ris, sursøt saus og hvitløksbaguetter til meg og ei frøken. Får jeg meg ikke noe da, så blir jeg skuffa.. haha
<3Fitnessfrøken<3
En suppe blir akkurat så kjedelig som man gjør den til men jeg skjønner at det er kjedelig og ikke spesielt godt om man legger ned 3 minutter på å lage den , lager man den høy på kalorier så skal den mette like lenge som annen mat sålenge du faktisk tygger maten. Mange skikkelig gode supper er faktisk fast føde kjørt i stavmikser.
Har du noengang spist en skikkelig porsjon med linsesuppe med høyt oljeinnhold , jeg kan ikke minnes at jeg har vært borti mat som gir lengre metthetsfølelse enn det.
----------------
Dagens middag er vegetarlasagne med salat, pesto og en barbera06
Sist endret av NK; 07-01-10 kl 16:21
Spiste fiskesuppe til lunch i dag. Snadder!![]()
For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.
Suppe er drikke servert som mat!
http://www.dingsekongen.no
fuck, fiskesuppe ja, tror jeg faktisk er det beste jeg veit, mor sin selvsagt...
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You cant get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, dont be yourself."
-Phil Baroni
Jeg driver ikke å slanker meg nå , suppe og slikt er ikke drittmat det er god mat når det er godt laget på gode råvarer.
Jeg får i meg protein nok jeg men det betyr ikke at jeg nødvendigvis spiser proteinet i selve middagen hele tiden. Husk på at det er flere måltider iløpet av en dag og samtidig så har jeg tilgang på konsentrert næring fra en butikk i nærheten
den er litt stutt da...stutt og tjukk, hehe
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
x2,5
Jeg blir igrunn i dårlig humør av denne tråden.. Ser virkelig hvor kjip jeg er mot meg selv i matveien..![]()
<3Fitnessfrøken<3
Lunsj - hjemmelagde fiskekaker med salat og brokkoli
*EDIT - dæven det ble stort
www.mthereseo.blogg.no
Så godt ut. Hva slags fisk bruker du/oppskrift?
btw. ikke spise rå sopp!
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Torsk
mose med stavmikser og tilsette krydder (hvitløk, salt, pepper og dill)
steke og ferdii
Nei herregud, kan man få kreft av DET også nå:P
www.mthereseo.blogg.no