Har prøvd både dextrose og malto i PWO-shaken, men de pulverene er ikke helt bra for mage min.:/. Lurer på om dere kan anbefale en bra karbokilde til PWO-shaken som er god mot magen.
Har prøvd både dextrose og malto i PWO-shaken, men de pulverene er ikke helt bra for mage min.:/. Lurer på om dere kan anbefale en bra karbokilde til PWO-shaken som er god mot magen.
hva med å kjøre melk, sjokoproteinpulver og en banan i en blender sammen med noen isbiter, og drikke det etter trening?
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Veggis pleier å fyre på med sjokkoboller, har hørt det er en suksess![]()
You can't hide from yourself.
When you look in the mirror, do you see a foe or a friend?
det er FØR trening det...dessuten tror jeg det blir en guffen shake.
annanas shake
god er den i allefalll!!
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Waxy maize og Vitargo er hva jeg har brukt de siste 4-5 årene og det har aldri gitt meg noe mageproblemer. Desverre er den ene veldig dyr og den andre vet jeg ikke hvor du kan få tak i lengre.
er ikke waxy maize vanlig maizenamel?
Ta dæ en cola
Fuck the world! - John Rambo
Maizena er godt å shake opp med. Blandet med funlight. Ta proteinshake en halvtime etterpå. Ellers er riskaker også brukbart. Vørterøl er også en personlig favoritt, men det blir som tillegg til feks riskaker siden en flaske inneholder litt lite karbs for pwo.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬