Viser resultatene 1 til 13 av 13

Tråd: CLA-"vidundermiddel"?...

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29

CLA-"vidundermiddel"?...

Hei på dei!

Var innom en helsekost butikk igår for å kjøpe noen multivitamin/mineralpiler (gidder ikke å kjøpe "billi-piller" på rimi lenger). Da jeg skulle gå, så jeg at det stod et lass med CLA esker i butikken, og jeg spurte om det var noe tess i dette... hun roste CLA opp i skyene, og jeg leste i brosjyren og på internett om CLA etterpå. Dette var visst et vidundermiddel...

Det jeg lurer på, er om det er noen her på forumet som har erfaringer med bruk av CLA?
    Er det slik at sixpacken endelig kommer til syne hvis man bruker dette produktet?...

Takker for svar
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    nei, det er ikke slik CLA fungere.

Kort forklart så kan CLA redusere lagring av fett, og det skal visstnok hjelpe posetivt på muskelbygging. Men det skjer over lang tid, 3-6 måneder med ca 6g om dgen.

Jeg bruker det selv, og mener det er definitivt verdt pengene. Men jeg tror det er viktig at du har kostholdet ditt i orden for at du skal kunne utnytte CLA.

Medlem Retroboy sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    45

Uten kosthold og trening......

Uten at man gjor noe med kosthold og trening så nytter det ikke om du spiser et lass med CLA.

Min erfaring er at man blir skuffet av de fleste såkalte "slankende" preparater (dette gjelder også CLA) hvis man ikke gjør noe med kostholdet og treningen.

Kan definitivt si at dett IKKE har vært noe vidundermiddel for meg.
    "Pain Is Temorary, Glory Is Forever"
    Kreatin/Protein/ALA kalkulator klikk her!

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    takker for svar mr.muscle.

Hmmm, virkning først om flere måneder...det sa ho på helsekost ingenting om.. hehe

Men når jeg først er på hugget med slike "liksom vidundermiddel", der var et annet produkt som het "Pyroburn" eller noe slikt, er dette sterkere/bedre??eventuelle bivirkninger?? (må bare spør, for jeg har ikke peiling...)

For saken er slik: jeg har passelig vekt(180cm og 83kg), men de to nederste magemusklene er dekket av et lag med fett som jeg faen ikke blir kvitt :evil: , ..men de 4 øverste magemusklene viser "godt". Jeg har derfor en 4-pack istedenfor en sixpack, noe som er en smule irriterende..

Takker for hjelpen og flere svar.
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Konsentrer deg om vektrening, kardio og kosthold før du prøver allslags vidundermiddel. Les på siden min om hvodan du skal sitte opp et skikkelig kosthold.

Pyroburn var for meg bortkasta penger. Det fungerte ikke for fem øre.

Medlem Delta sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    31
    Ha testa cla over "lenger" tid. (ca 4 mnd.) --> (dyrt!)
    Men må påstå at det ikke var noe vidunder middel.....
    Kansje vist du tror veldig sterkt på det og slutter å spise, så blir du nok slank!!

Neida fra spøk til alvor, er nok ingen vidunder middel. Men skal du ha noen effekt må du nok kjøre et sundt kosthold i tillegg.
    -Kansje det jeg gjorde feil??..
    -- Adversus solem ne loquitor ! --

Silver Member Satriani sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    hvis cla skal fungere så spiller psyken en stor rolle. akuratt som kreatin! er man super-positivt innstilt på at det skal virke så er det stor mulighet for at det virker..!
    You are hotter than 92% of men on this site!

Tøffing Unit sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    cla er bare en oppråkka versjon av linfrøolje, forskjellen i effekt er minimal.

Superior newbie Tori sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    33
    Jeg er fornøyd med CLA - Fuel fra Twinlab
    Ingenting er umulig for den som er positiv

-Han Dynastiet-

WWW.DOORMAN.NO

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    svend karlsen spiser mye cla sier han!

Medlem
    Ble medlem
    03-2002
    Uten forandring i kost eller trening merket jeg styrkeøkning og noe fett tap da jeg brukte cla i noen mnder. Greit nok, styrken kan komme av psyke, men tviler på at motivasjon eller psyke forårsaker fettap. Fettapet var riktig nok ikke noe og slenge hæla i taket for, men jeg kunne se at kroppsdeler jeg gjevnlig trente ble mer "rippa", f.eks.bryst. Dum som jeg var trente jeg ikke magen noe da... :-(
    The mind is its own place, and in itself can make a Heaven of Hell, a Hell of Heaven

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    09-2010
    Det står ganske mye om CLA kosttilskudd her

Virker som et smart valg, spesielt med tanke på at det påvirker kroppskomposisjonen og virker positivt på muskelmassen.
    Sist endret av NK; 22-02-12 kl 18:02

Gladfeit! kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Fin reklame på en 10år gammel tråd. Du har 3 poster og 3/3 er reklame. Bra greier! banplz
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Lignende tråder

1. cla og epleeddik
    By malle in forum Kosthold
    Svar: 3
    Nyeste innlegg: 14-06-06, 20:47
  2. Cla
    By HITFrank in forum Kosttilskudd
    Svar: 0
    Nyeste innlegg: 30-07-05, 16:43
  3. Cla
    By NK in forum Artikler
    Svar: 7