Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Er du bekymret?

Lord of the living dead Premutos sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    30

Er du bekymret?

- Norske matmyndigheter har sovet i timen - VG Nett om Mat

Syns dette er jævlig dårlig arbeid av mattilsynet

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Irriterende, har lagt merke til at de merker på emballasjen i Sverige når de injiserer saltvann osv i kyllingfileer blant annet men her hjemme så er altså ikke dette praksis.

member jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    veldig glad for at jeg har hatt dårlig matlyst i det siste, og ikke giddet steke verken kjøtt eller fisk! MANGE kunder har komt tilbake med enkeltvarer pga dette - noen vil ha pengene tilbake, mens andre bare vil forsikre seg om at det er trygt--- stress
    jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse

The blogg =)

_̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴ Whimp sin avatar
    Ble medlem
    12-2004
    Blir litt betenkt når de som produserer denne maten ikke vil spise den selv.

Får håpe de rydder opp i det nå og får på plass bedre merking.

homogravid slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Forbrukerrådet er forskrekket etter avsløringen om at det brukes store mengder av fosfat og saltvann i kjøtt og fisk, uten at maten merkes.
    Hehe, aner ikke hva fosfat er for noe, og selv om hadde stått "fosfat" utover kjøttdeigpakken tror jeg ikke jeg hadde spist et gram mindre kjøtt av den grunn. Saltvann er vel good shit? Var jo tross alt det vikingene saltet maten sin med!
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Saltvannet brukes vel til å sprøytes inn i kjøttet slik at det gir en høyere vekt enn opprinnelig, men som vil forsvinne ved steking. Så man kan kanskje regne med 10-20% svinn på en kg kylling, noe som er ren vinning for matvareprodusentene.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.