Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Etter trening

Superior newbie Kebabmannen sin avatar
    Ble medlem
    11-2009
    Alder
    27

Etter trening

Jeg har sjeldent tid å trene før halv8, og da er jeg typisk ferdig 9. Da hiver jeg i meg en stor shake med carbs og prott. Men bør jeg presse inn 2 måltid mellom 21.00 og midnatt? Oxo en shake rett før jeg kubber?
    Hva vil være optimalt med tanke på treningen? Hva gjør dere som trener sent egentlig?

Ya Diig!? BigBoi sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    23
    Jeg vil si at en alltid skal spise et godt måltid etter trening. Du kan sikkert droppe den shaken før du legger deg hvis du ikke sitter oppe lenger enn 2-3 timer etter at du har spist det siste måltidet.
    Pump It Uuuup!

Medlem
    Ble medlem
    05-2005
    Alder
    28
    Kjiperen at du må trene så sent, hvis du ønkser å få i deg x antall kcals etter trening. Kan jo trene om morningen da Trente selv tidlig om morningen før, hvor jeg da hadde fått i meg nærmere 2000 kcals før 10.00. Dog, funket det ikke for meg å trene tidlig, da alt var tyngre enn tyngst. En liten digresjon der, men oki, tilbake til det du lurer på

Er det ikke sånn at kroppen ikke tar opp mer enn 30-50 gram prot per tredje time eller noe sånt? Hvis ikke, så kunne du vel hatt et lite herremåltid bestående av fett og prot typisk rundt 22.00, og så en kanskje en shake med olje og prot når du legger deg?

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Husk at restitusjonen etter trening fortsetter neste dag og. Så om du spiser 2-3 måltid etter trening så er det plenty, så lenge kostholdet dagen derpå er på stell og.

GrEmLiNgS` Puppet MiaMari sin avatar
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    ta shaken din kl 9 og et godt måltid før du legger deg

Superior newbie Kebabmannen sin avatar
    Ble medlem
    11-2009
    Alder
    27
    Blir litt mindre shake etter trening 21.00, så måltid 22.00, shake + selolje ca 00.00, oxo av og til shake 04.00. Beste er jo å trene tidligere, men når dette ikke går burde jo holde det.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.