Hei.
Sikkert ingen her som bruker noe annet enn frossen 2,5kg sekker med kyllingfilet men prøver likevel. Hvordan er holdbarheten på de pakkene med kjølevare etter de er åpnet?
Hei.
Sikkert ingen her som bruker noe annet enn frossen 2,5kg sekker med kyllingfilet men prøver likevel. Hvordan er holdbarheten på de pakkene med kjølevare etter de er åpnet?
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Takk for raskt svar kompis. Da utgår de store pakkene![]()
.......................................R.I.P..........................................
Da leder du meg til neste spørsmål; hvor lenge holder stekt kylling seg i kjøleskapet?![]()
Hard? Den må jo pakkes inn.
Det er ikke så kritisk om den emballeres godt på nytt igjen. Min empiri dikterer holdbarhet tilsvarende utløpsdato, men det skal sies at dette tidvis er litt fishy på kylling, da den i blandt begynner å lukte nachspiel før den tid (selv uåpnet).
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
Går det ikke an å bare fryse den ferske kyllingen?
But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro
det er fullt mulig![]()
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Da kan man jo like godt kjøpe en kråpsbyggersekk fra frysedisken etter min mening!
Apropos det du spurte om Lean: Jeg har ingen problemer med å steke opp fileter til dagen etterpå, og lage salat e.l. av dem til å ha med på skolen, men McBain foretrekker heller gammel rå kylling en halvny stekt. Hver sin smak![]()
Men hva er problemet med å kjøpe frossen L&F? Du tiner jo bare de du skal spise der og da?
Krever jo planleggingl&f bruker tiden på GTL, ikke tining.
Hehe, jeg har alltid brukt frossne men nå har jeg en fryser på str med en liten brødboks.
Hvor finner man den billigste frossne kyllingen om dagen? Ser Rema1000 har fersk til 85kr kg. Ikke så værst pris igrunn.
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Jeg mener jeg har handlet frossen kylling både på rema, rimi og kiwi til ca 60kr/kgEr det billigere i Sverige, btw?
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Er vel liten forskjell ifht. sverige om du får det for 60 kr/kiloen.
Det er dog mye å hente på karbonadedeig, men da har den 10% fett.
Kjøttpriser i Norge har gått ned de siste årene, litt merkelig syntes jeg.
Karbonadedeigen i Sverige kan altså sammenliknes med kjøttdeig av svin og kylling i Norge - næringsmessig. Det koster jo heller ingenting![]()
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Ja, kyllingkjøttdeig smaker helt jævlig, men det gjør vel også den svenske karbonadedeigen? Dessuten er det uaktuelt å spise noe med fettprosent over 6![]()
Svenske karbonadedeigen er mega nasty. Kjøpte et par kilo en gang, aldri igjen.
hvordan kan du da like den svenske versjonen? det blir jo som å sammenligne cola og cola light. det ene alternative er kanskje "bedre", men det smaker helvete på jord.
Tror det er ganske store kvalitetsforskjeller på den svenske.
jeg har kjøpt kvernet flatbiff i sverige, det er jo greit i og med at det bare er kvernet magert kjøtt. karbonadedeig har jeg derimot aldri fått som har vært spiselig.
But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro
Har kjøpt på Nordby, både Maxi mat og den gamle sjappa.
Tacokrydder gjør susen..
Kjøpte 2 kg kyllingfilet til den nette sum av 113kr på Kiwi i dag.
Hvis det er First Price så kjøpte du vel strengt tatt 1,6KG kylling og 400 gram saltlake...
Det er godt mulig, men velger å tro at det er billigere enn de andre alternativene likevel.![]()
Står vel på pakken?
Ahh. Det visste jeg ikke.
10% vann. Men jeg synes helt ærlig at First Price smaker bedre enn prior sine![]()
jeg kjøper kun solvinge fersk. 1kg til 85kr er jo latterlig billig! min erfaring er at den holder seg rundt 2, max 3 dager. samme om den er stekt.
og som noen sier, den svenske karbodeigen smaker jøde. bare vann og salt i den.
hvis det ikke er mer er det jo bare å druse på. laken gjør jo som du sier at de blir saftigere![]()