Noen som pleier å handle disse? veldig billig da i forhold til gilde. Hvordan er kvaliteten på first price kjøttdeig/karbonadedeig i forhold til andre merker? og hvorfor er det så billig?
Noen som pleier å handle disse? veldig billig da i forhold til gilde. Hvordan er kvaliteten på first price kjøttdeig/karbonadedeig i forhold til andre merker? og hvorfor er det så billig?
U dont wanna know
Kanskje det er utenlandsk kjøtt, f.eks. afrikansk kjøtt. En kompis av en kompis jobbet på en kjøttfabrikk, og en del av jobben hans var å skifte label på afrikansk importert kjøtt med en "godt norsk"-label. Dette var visstnok på euroshopper kjøttdeigen. True story. Digg.
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
jeg har bare smakt den FP karbonadedeigen 1 gang, og syns den smakte fælt!
Kjøp Nordfjord! Den er også billig, og ble lagd på samme sted som flere dyrere merkevarer sist jeg jobbet med sånt.
Jeg spiser KUN gilde sin svinekjøtt. Syns det smaker rent, ser rent ut og etter jeg begynte å spise det så takler jeg ikke vanlig kjøttdeig mer. Syns det smaker råttent i forhold. Koster kun 24kr per pakke også
Det mest negative jeg har lagt merke til med billige kjøttdeiger er det høye vanninnholdet. Når man steiker den så ender det opp med at den koker til slutt for den slipper så sykt mye vann. Da forstår man fort hvorfor det er billigere med first price når man ender opp med 25% svinn i forhold til litt dyrere kjøttdeig.
den gilde deigen til 130kr kiloen er like vannete som nordfjord til 99!
Alle norske produsenter bruker bindemiddel i farseproduktene. Jeg handler på grensa og kjøper fersk oksesteik til 50,-/kg som jeg får malt opp på butikken. Kjøper 10 kg i slengen. DET er skikkelig karbonadedeig.