Heisann :-)
Har noen av dere der ute noen spessiele måter jeg kan komme fort opp i vekt på?
Er 1.96-8 høy cirka. 18år gammel.
Driver veldig mye med aktivteter, basket,fotball og styrke.
Har veldig lyst og komme meg fort opp i vekt, tips?![]()
Heisann :-)
Har noen av dere der ute noen spessiele måter jeg kan komme fort opp i vekt på?
Er 1.96-8 høy cirka. 18år gammel.
Driver veldig mye med aktivteter, basket,fotball og styrke.
Har veldig lyst og komme meg fort opp i vekt, tips?![]()
Spise mer enn du forbruker er jo oppkriften da men er det det samme om det er fett eller muskler du legger på deg ?
Spise masse mat!
Hvis du gjør cardio utenom det "obligatoriske" som du er med på (basket og fotball) så dropp det.
Og spis masse!
But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro
spis til du er mett, og så spiser du enda litt til -> gjenta 5-6 ganger om dagen.
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
drikk kalorier i tillegg til å spise kalorier. Dvs, bytt ut en del av vannet og skyll heller ned maten med sjokomelk, appelsinjuice, eplejuice osv.
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Hmm, drikker veeeeeldig mye vann. Så kanskje det hjelper og bytte det ut ja. Men en kompis av meg sa, spis 2-3 peanøttsmør bokser om dagen? Er det helt sick mye fett og kalorier osv i detta? Og usunn fett?
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Samme tenkte jeg også, drøyt. Han sa "Spise det rett fra boksen også drikke det ned med melk" hørtes litt drøyt ut. Men får prøve noe av det dere sa;-d
.......................................R.I.P..........................................
Hmm, Men visst jeg kjører på med vanlige måltider og tar 1-2 ekstra cirka? Vil jeg gå opp veldig fort i vekt? Trente veldig før og vekten var supert osv, så fikk jeg skader osv, av basketball spillingen osv. Så trente jeg ikke på en god stund og gått litt ned i vekt. Men har super motivasjon + er frisk! Er det ikke foressten litt usunn fett i det der da?
Jeg vil bare melde at jeg gikk fra 74 til 100kg kroppsvekt på 6 mnd ved å en vektøkningsdiett til Tommie Thorvildsen (24fitness.no).
Etterhvert som jeg økte i vekt økte jeg proteininntaket, men jeg fikk i meg 4ss peanøttsmør pr dag, da av den sunne typen du får i kostholdsbutikker. Jeg hadde også oppkarbing 1 gang i uken. Det at du skal ha i deg 3-4 glass må være en misforståelse..![]()
mulig jeg er ute på tynn is her, men jeg gjetter at den involverer insulinsprøyter.
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Antyder dere at Thorvildsen anbefaler sine kunder å bruke legemidler?
GOMAD - Gallon Of Milk A DayDrikk 4 liter helmelk om dagen så skal du se vekta peker oppover rimelig fort. Hauger med proteiner/vitaminer/mineraler/fett.
Of all the things I've lost I miss my mind the most.
Bingo!
Of all the things I've lost I miss my mind the most.
Belkager litt sen å svare. Du kan gå inn på 24fitness.no, men du må logge deg inn for å få tilgang til diettene. Men jeg kan ta et eksempel her: La oss si at du er 75kg og vil gå opp til 80kg. M1: 80gr havregryn, 35gr whey protein (kan byttes ut med 8 eggehviter med 1 plomme). 1ss peanøttsmør, 2tabs vitaminer/min.,1000gr C-vit.
M2: 125gr kyllingfilet/mager biff/hvit fisk/karbonadedeig/kyllingkjøttdeig, 50gr ris eller 160gr søt potet, 100gr grønne grønnsaker, 1ss peanøttsmør.
M3: Samme som M2
30 min før trening: 30gr karbofuel eller Vitargo, kreatin, amino etc.
M4: Direkte etter trening: 50gr karbo eller vitargo, 35gr whey protein,kreatin.
M5: Samme som M2, men bruk 1ss Udos Choice eller selolje
M6:60gr Kasein, 1ss peanøttsmør, 2kaps ZMA, 1000gr C-vit.
All mengde her er ukokt. Når du kommer til 80kg KV øker du proteininnholdet til 150gr på hovedmåltidene. Pulver forblir det samme. Måltid nr 2 kan byttes ut med en gainer (2scoop). Håper dette er til hjelp for deg.![]()
<---- beundrer denne teksten veldig john (++) til deg.
med en et enkelt lite ekstra tips til alte dette er som sagt matolje (rapsolje), + det er veldig mye fett i denne vesken.
"DET ER IKKE USUNDT FETT". burde helst ta 1 spiseskje etter hvert måltid.
også helst sove etter middag vis du har anledning![]()
RobHan du er type! Du har et språk som representerer en enormt god forutsetning for å bli en god bygger! Keep it up bro!