Noen som husker den her? Den ble plutselig bare borte den..
Gode minner fra jeg begynte å trene og la om kosten, hehehe
Noen som husker den her? Den ble plutselig bare borte den..
Gode minner fra jeg begynte å trene og la om kosten, hehehe
www.mthereseo.blogg.no
Jeg spiste mye av cottage cheesen i samme serie. Nå har du jo Tines YT og Q's skyr som alternativ.
Haha, ser du spør overalt om denne fruktkesamen din Riinoo.. Sulten på deff?![]()
Den smakte og luktet surt og solgte dårlig. Fun light kesam smakte faktisk bedre...
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Jeg bare bumpa en tråd på TF
Savner den ikke, bare lurer sånn i farten
www.mthereseo.blogg.no
Skyr ftw!! Hehe
"Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men. Do not pray for tasks equal to your powers. Pray for powers equal to your tasks. Then the doing of your work shall be no miracle, but you shall be the miracle."
Nå spurte jeg ikke hva som var best - men hvor i svarte ble den av?!
www.mthereseo.blogg.no
Den fikk samme skjebne som de fleste nylanseringer i matvarebransjen- de selger ikke nok og trekkes fra markedet. For eksempel fordi de ikke smaker godt. Enkelt og greit![]()
savner havbris jeg, "fiskeposteiene". de var faktisk jævlig digge.
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
"Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men. Do not pray for tasks equal to your powers. Pray for powers equal to your tasks. Then the doing of your work shall be no miracle, but you shall be the miracle."
Jeg trenger da vel ikke være sur sevom jeg bruker utropstegn?
Når vi snakker om ting som be tatt fra markedet - lakseproduktene var en suksess hos meg hverfall ...![]()
www.mthereseo.blogg.no
Hvor ble det av Bugg..
Husker når bugg'n kostet 10 øre.. Det var tider det..
Hadde en nabogutt som arvet ca 7000 fra en tante, og han kjøpte Bugg og fotballtyggis for alt. Det ble MYE tyggis..
Problemet med klaging på at det er for lite magerprodukter/sunn mat går ut av salg er at de samme menneskene reiser til Sverige og fyller fryseren i stedet for å handle i Norge![]()
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"