Skal deffe som faen de siste 10 ukene til st hans.. Hvor lite karbo kan man klare seg på uten å miste muskelmasse, styrke og energi.
Jeg trener to ganger pr dag.. så jeg antar jeg trenger en del mer karbs enn vanlige byggere..
takk for hjelp
Skal deffe som faen de siste 10 ukene til st hans.. Hvor lite karbo kan man klare seg på uten å miste muskelmasse, styrke og energi.
Jeg trener to ganger pr dag.. så jeg antar jeg trenger en del mer karbs enn vanlige byggere..
takk for hjelp
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Jeg ville kjørt på med 120-160 gr karbs. Da i forkant av treningsøktene. Men hvor mye du trenger for å ha engergi osv er jo veldig individuelt. Forøvrig trenger du jo ikke noe om du kjører feks en ckd. Trenger ikke være tm for energi fordi om.
Du mister styrke og energi i hvert fall midlertidig, om en i variabel grad avhengig av genetiske forutsetninger.
Hardcore deffing er jo typisk nok PSMF og andre ting som fungerer dårlig med høy aktivitet.
Ville lagt meg på 150 gr protein, 150-200 gr karbo med lav GI og rundt 40 gr fett.
Da ender du på 1560 kcal, noe som vil gi deg et vekttap på rundt én kilo i uka av fettmasse, litt avhengig av aktivitetsnivå. Trener du spesielt mye en dag, spiser du litt ekstra.
Selv syntes jeg det føles mye bedre å spise 500 kcal ekstra og så trene bort 700-1000 kcal med kardio, forøvrig.
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
Hmm takk for svar begge to.
Ja det høres mer fornuftig ut å heller trene litt ekstra med kardio.
Hvor mye styrke og musker taper jeg på å spise veldig lite i en måned? F.eks kun et måltid om dagen + et par shakes? Hvis jeg da trener styrke og kardio som vanlig.
eksempel:
- frokost: kun en shake + litt nøtter
- før trening: 200/300 g kjøtt + ris eller salat
- etter trening: kun en shake
- før leggetid: en en shake (kanskje litt nøtter i tillegg)
Håper du spiser kaseinshaker.
Det vil jo gå greit det tror jeg. Du vil nok føle deg slapp. Jeg tipper jeg ikke hadde mistet særlig med muskler på det opplegget, men jeg ville gått på veggen av matlyst.
Jeg tror vinninga går opp i spinninga om du skal spise såpass lite
Men for all del - verdt å prøve? :P
www.mthereseo.blogg.no
Vel jeg mister fort all matlyst når jeg deffer. Eneste grunnen at jeg begynner å spise igjen er pga lite energi, ikke for at jeg kjenner at jeg har så sinnsykt lyst på mat. jeg har slurvet mye i starten av deffen, så dette blir opplegget jeg kjører fremover. Jeg starter etter neste mandag.
Er noe vits i å spise seg opp fram til start dato? oppkarbe?
Ser ingen grunn til å spise seg opp før en diett. Men jeg vil anbefale en høydag i ny og ned der du øker det totale inntaket av kcal så du ikke tuller til en kraftig stagnering
www.mthereseo.blogg.no
Ok. Ingen oppkarbing. Hehe det er vel egentlig logisk. Sikkert bare feit-magen som tenkte høyt.
Ser det ellers greit ut? Om jeg blir veldig lei av shakes, funker det å bytte ut en shake med en boks tunfisk?
Hmm.. hvordan vil kostholdet se ut da? Planen var å kun spise litt karbo før trening. Ellers nadda..
Hva er ulempene med å kjøre shake? Det er raskt og lett
Hmm. Men hvordan blir et typisk måltid da? Skal jeg liksom steke en biff eller kyllingfilet, uten noe tilbehør?![]()
Spis noe ala dette, men med et par frukt før og etter trening, feks ..
http://myrevolution.no/hurtig-vektnedgang-med-psmf/
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.