Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: Hermetikk

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    10-2010
    Alder
    30

Hermetikk

Er mye ute på farten og vil i en periode forsøke å legge om ALT inntaket av mat til hermetikk.

Vil kjøre ca 30% fett, 60% karbs og 10% protein.

Noen som har gjort dette før eller har noen gode hermetikk-mat tips eller god kombo for å fylle ca 3000kcal per dag?

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Jeg spiser ikke hermetikk, men jeg vil tro at tunfisk er et bra alternativ. Men kamerat, hvorfor så lite proteiner? Er du lastebilsjåfør så kan du jo f.eks kjøpe noen bokser med hermetiske pølser å GO TO TOWN!!!
    -Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
    -Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
    -Trener HARDT, annen hver dag.
    -Lar blodet BLØ på trening.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -Har janteloven i PWO-shaken.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Om du går innom rimi eller lignende så har de tunfisk som ferdig måltid med karri, sursøt osv, det er veldig godt men det er nok litt mindre karbo og mer protein enn målet ditt.

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Du kan og se på Prior sine 100g pakker med kylling og kalkunpålegg. 20g protein 1g karbo og 1-2g fett. Spis det på noen brødskiver og du er ikke langt unna den ønskede ratioen din.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    10-2010
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Iron-Kim Vis post
    Jeg spiser ikke hermetikk, men jeg vil tro at tunfisk er et bra alternativ. Men kamerat, hvorfor så lite proteiner? Er du lastebilsjåfør så kan du jo f.eks kjøpe noen bokser med hermetiske pølser å GO TO TOWN!!!
    Halla, det blir mye bevegelse på meg om dagen, derfor så mye karbs i forhold til protein. Dessuten fungerer det best for meg med ca 10% protein, bedre all-around resultat med det merkelig nok. Kan sikkert ha noe med å gjøre at jeg har inntatt mye "karbohydrat mat" som også inneholder mye vegetabilsk protein.

Wopp Wopp veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    men bare 75 gram protein hver dag? skal jo ikke store innsatsen til for å doble det, og fremdeles spise mye karbohydrater.
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Egentlig så er det litt vanskelig å svare på dette, vi er mange her inne som har prøvd det meste innen mat gjennom mange år men hermetikk lavt på protein kombinert med endel karbo det er nok muligens ukjent terreng for oss desverre.
    Jeg har faktisk ikke lest så nøye på hermetikkbokser annet enn slike ferdigblandede tunfiskkombinasjoner og lignende.
    Snurring og slikt er jo svinhøyt på dårlig fett så det utgår med høye kneløft.
    Når jeg tenker hermetikk så tenker jeg fiskeboller, lapskaus,kjøttkaker i brun saus osv

Hva med vanlig yoghurt da, det er jo nesten hermetikk, og da får man vel gjerne en sammensetning som ikke er så himla langt fra opprinnelig ønske ?

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Blir tomatbønner da!

member jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    torskerogn, kalkunskinke, tunfisk, bønner, kikerter = mye bra mat, på hermetikk
    og - makrell i tomat, sardiner, typisk påleggssorter
    jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse

The blogg =)

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.