Håper jeg har kommet til rett forum, og at medlemmer her kanskje kan hjelpe meg
Jeg har nå trent styke i vel ett år, og har siden starten gått ned 10kg. Jeg er ganske fornøyd med d, men ser og kjenner jo at det er en del fett som gjerne kunne vært vekke. Eks. lår, armer, mage/hofte. Sikert et vanlig "problem", men jeg ønsker å kvitte meg med dette og få mer markerte muskler å se mer fittere ut. Legger ved litt info som kan være rellevant, og spørsmålet mitt er jo da HVORDAN JEG SKAL KVITTE MEG MED FETTET?!
Jente 25 år
VEKT: 55kg
HØYDE: 169cm
AKTIVITETER: Styrketrening, kardio, langdistanse jogging, intervalltrening
TRENINGSMENGDE: 4-7 ganger i uken
Har i de siste mnd trent 3-split.
Utfordringen er vel kostholdet. Hvor mye? Hva? Hvor ofte? Når? osv..
Her er hvertfall en typisk dg for meg:
M1: 1 kopp kaffe, tilsatt 25g ZeroCarb proteinpulver
M2: 30g havregrøt på vann, 25g ZeroCarb proteinpulver, 1 ss peanøttsmør, litt chillikrydder og kanel, 1 tabl. multivitamin, 1 kapsel NeoDiet, 1000mg c-vitamin.
M3: 3 eggehvitter, 1 eggeplomme, 1/3 av en rød chilli, 1 ss mager skinkeost (på tube). Spises enten med salat (ruccola, alfaspirer, rødløk) eller på 2 ryvita knekkebrød.
M4: 200g svin/kylling/kabonadedeig, diverse krydder, 1/2 rød chilli, 2 ss mager kesam, 1/3 av en rå brokkoli, 1 ss fullkornsris, 2 ss finnello mozzarella ost.
M5: 30g ZeroCarb proteinpulver i vann.
Før trening (1,5t - 2t) spiser jeg èn neve med nøtter og to ryvita knekkebrød med peppermakrell, og etter trening en proteinshake 20g ZeroCarb proteinpulver i vann.
JEG HÅPER NOEN KAN KOMME MED INNSPILL PÅ HVA SOM BURDE FORBEDRES OG HVA SOM KAN GJØRES ANNERLEDES. Spør hvis dere lurer på noe, og legg gjerne igjen kommentarer -både på ting som er positive/bra, og ting som er negative/dårlig.
TUUUUSEN TAKK!

LinkBack URL
About LinkBacks

Svar med sitat