Hva bruker dere og spise på jobb?
Jeg har to matpauser, i den første spiser jeg 3 knekkebrød (wasa sport) med fårepølse, i den neste spiser jeg kyllingsalat (kyllingfilet,mais,agurk,paprika,kinakål).
Tanken er og få større og sterkere fysikk.
Hva bruker dere og spise på jobb?
Jeg har to matpauser, i den første spiser jeg 3 knekkebrød (wasa sport) med fårepølse, i den neste spiser jeg kyllingsalat (kyllingfilet,mais,agurk,paprika,kinakål).
Tanken er og få større og sterkere fysikk.
tunfisksalat (salatbar med alt fra stekte grønnsaker, cottage cheese, tunfisk, fetaost, nøtter osv)
yoplait yoghurt
frukt
medbrakt proteinbar
noen ganger: brødskiver
og ikke minst KAFFI!
Spiste sjelden, og hvis jeg gjorde det så var det en heftig ica-kyllingsalat som jeg mixet selv.
Skal du bli stor og sterk må du spise mer. Hvor mange timer er det du jobber?
Uteliv, inneliv eller underliv?
2 måltid bestående av kylling, nøtter og salat. 1 Activate Pro Blend shake med rapsolje.
Torsk og brokkoli!
75g torsk og 3 busker brokkoli x 5. Spiser nesten hver time for å holde meg anabol!
200g kyllingfilet,30g walnøtter,salat,2 speilegg,litt serrano eller spekeskinke.
eller
200g kyllingfilet med div typer oster(brie,camembert osv),litt tørket og frisk frukt og bær.
blir 2 slike måltider der det andre måltidet stortsett er kylling og salat.
La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)
Jeg jobber 7,5 timer hver dag + åverti noen ganger.
Stort sett 2-3 x laks, salat og\eller frukt og nøtter, og kaffe![]()
Vi kan ikke spise siden vi sitter med kirurgi eller inne i tennene til folk 4 timer av gangen.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
De siste ukene har det vært:
Baguette med reker. Halv liter helmelk. En banan. I ny og ne legger jeg til noe jeg ikke burde.
Ca 5 matpakker. Alle med rundstykker i, med kjøttpålegg. Vi har sånn tullete spiseforbud på skolen, utenom når vi er i kantinen i det usle frikvarteret. Jeg gir selvfølgelig faen, og lærerne er lei å gi meg anmerkninger for spising i timen, så de har akseptert det![]()
pleier å spise 2 baconburgere med potetsalat, samt salat med parmesan og rømmedressing, spritet dette opp med et grovt rundstykke av og til.
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Jeg bruker og drikke en 60 grams whey protein før jobb + 2 knekkebrød
Når jeg er på jobb så har jeg 12 timers dager, så det blir ca 100 gram peanøtter og en banan til første kaffepausen kl 10, deretter det som blir servert til lunch, så en gainershake på ca 1000 kcal og en frukt til kaffepausen kl 16.
Akkuratt nå veldigt lite og enkelt, har 1 stor shake med weetabix i og 2bokser tunfisk blandet med ett glass sweet&sour fra uncle bens
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
Har en helt utsøkt kantine på jobb. Forskjellige varmretter, supper og salat i lunchen hver dag. Og en hel del pålegg og brød/rundstykker. Så blir ganske variert, men brød, laks, egg og kjøttpålegg er vanlig hvis det ikke er noe god varm mat. Gratis også forresten![]()
For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.
kylling/laks/tunfisk
ris/quinoa/couscous - spørs hvor jeg skal ligge med karbs
salat
brokkoli/aspargesbønner
every day
www.mthereseo.blogg.no
Har kantine med salatbar og nå for tia går det enten i:
1 skive brød med kaviar og 3 egg + 0,4L skummamelk (eller sjokomelk iblant)
eller
1 skive brød med masse skinke og litt salattull + samme drikke som over.
og noenganger unner jeg meg 2-3 skiver brød med vanlig pålegg, men er max 1 gang i uka, ofte sjeldnere også.
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Makrell i tomat og speltknekkebrød, eller salat. + uhorvelige mengder kaffe/grønn te
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Jeg spiser ingenting de første åtte timene, men så inntar jeg femti gram nøtter, femti gram mørk sjokolade, en proteinshake og en vilkårlig frukt!
http://www.dingsekongen.no
Som regel knekkebrød i makrell i tomat, eventuelt shake. Ved forsoving kjøper jeg fire eller fem 10-kroners burgere på mac'ern. 80 gram protein det, og en haug med dritt jeg ikke trenger. Men nå er ikke jeg spesielt redd for å bli feitere, så lenge jeg samtidig pakker på meg litt muskler.

Litt av en connoiseur du
Kylling + ost hørest spennende ut, men jeg aner ikke hvordan du lager denne retten. Spiser du det kaldt? Jeg elsker brie, men har aldri kombinert det med kylling
He-He !
Hvor jobber du sa du?![]()

Et annet relevant spørsmål i denne tråden er hva dere bruker til å oppbevare maten dere har med?
Min erfaring er at det som smaker godt når jeg lager det hjemme som regel smaker ganske kjipt når jeg spiser det kaldt på jobb. Noen tips???
Min treningsblogg: www.mintreningsblogg.wordpress.com
- Eggerøre med laks eller omelett + frukt
- proteinshake + nøtter + frukt
- Gårsdagens middag
- Evnt 3 brødskiver med hermetisk peppermakrell
og Mye melk
Alt kaldtskjærer en flis av forskjellige oster(brie,port salut,castello blue,camembert osv) slenger på litt tørket frukt eller et halvt eple og litt blåbær, kanskje et salatblad og litt paprika. 200g kyllingbryst i skiver, litt grov foccaica hvis karbo inntaket har vært lavt til frokost.
La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)
jobber fra 11-17 å spiser på den tiden 3 måltid.
som oftest kylling og ris men lager også en del stekt ris med en del god saker oppi som jeg tar med på jobb innimellom.
noen måltid i uka kan også bli skiver med noe godt pålegg, supplerer som oftest opp med en protein shake da.
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
to skoleboller, en halvliter litago jordbærmelk,en snickers og kaffe + røyk etterpå... spiser noen av de jeg jobber med.
Jeg har salat+en boks tunfisk+ en t-bricks med ost og skinke![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Har tidligere prøvd å lage spaghetti og kjøttdeig til skole/jobb. Men til tross for at det krever kun ca 2 kalorier å lage det, så syns jeg det er for strevsomt.. Så nå er jeg gått over til brødskiver og proteinshake![]()
Jeg spiser salat fra salatbaren.. hahaha
Gjerne en sjokolade i ny og ne as well!
But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni

Fortiden spiser jeg to mellommåltider, en boks tunfisk og den andre en proteinsjokolade. Hovedlunchen spiser jeg ca 200g kalkunfilet og 60g ris.
Jeg steker først kalkunfileten i panna for å få en skorpe, så sender jeg den inn i ovnen og vips så lager den seg selvLar den stå litt, og så skjærer jeg den i skiver.
Noen andre her som sliter med veldig misunlige kollegaer? :P
180g kyllingfileet + 200g baktpotet
Enkelt og lage, og får ikke så mye kommentarer på lukt som man kan få med tunfisk.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Frokost før jeg drar på skole: 100gram gryn +melk
Mellommåltid: 2xskyr/protshake
Lunsj: 300gram kylling + ris
Mellommåltid2: 2xskyr/protshake
Stort sett
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Bacon, bønner og eggnudler. Blir så mett og energisk at jeg aldri blir sliten eller lei, perfekt for meg men kanskje ikke blodårene i det lange løp.
RockyRock