hva spises som snacks på lørdagen?
mye cashew nøtter her, er vell mye bedre en chips f.eks?
hva spises som snacks på lørdagen?
mye cashew nøtter her, er vell mye bedre en chips f.eks?
melkesjokolade, pose smågodt og chips med dip funker som lørdags digg :=)
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
det går i cashew nøtter![]()
Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups
- Pricilla Queen of the Dessert -
Øl, konjakk og viski. nam.
-Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
-Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
-Trener HARDT, annen hver dag.
-Lar blodet BLØ på trening.
-1 kg kylling, HVER dag.
-Har janteloven i PWO-shaken.
-37% ren.
The list!
Big Boy
Mitt bidrag.
spiser hva f... jeg vil!
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Potetgull.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
anus![]()
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
peanøtter og et glass Glenfiddich 15 solera vat![]()
spiser som alle andre dager, ikke noe "lørdags"utskeiing. Spiser heller det som frister NÅR det frister, og ikke fordi det er lørdag![]()
Litt som jenta_a, bare litt mindre "utskeielser" kanskje - heller en skikkelig middag enn en bøtte is, men noen ganger blir det begge deler![]()
www.mthereseo.blogg.no
Gin&Tonic![]()
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Jeg har refeed på lørdager. Vil anta jeg den dagen ligger på 4-5 ganger så mye kalorier som jeg spiser på ukedager.
Samme filosofi for lørdagmat som sex med andre ord![]()
Selv spiser jeg stort sett det samme på lørdager som andre dager men det avhenger av hvor god tid jeg til å lage mat. Noen ganger blir det en skikkelig matorgie. Godteri spiser jeg uansett ikke; er ikke glad i søtt. Skal jeg ta den helt ut blir det en pose Bacongull. Ellers er det jeg unner meg som ekstra i helgen i ofte knyttet til dyr gjæret druesaft.
Jeg spiser likt hele uken, dvs at jeg inntar en pose potetgull hver dag for at det skal ligne en lørdag. Det er på en måte min belønning for at jeg praktisk talt er avholds for tiden da jeg har blitt forelsket i effektive søndager hvor jeg kommer meg tidlig opp og kan gjøre akkurat hva jeg vil for jeg slipper å være dårlig :-) Potetgull har blitt min rus:
Sist lørdag spiste jeg stekt makrell, nam! Og så spiste jeg sjokolade og chips da... ikke nok med at det var masse kalorier da, men så fikk jeg kjempesåre lepper på grunn av alt saltet på chipsen, ja livet er hardt gitt.
But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro
De såre leppene kom ikke av noe annet, altså?
Jeg spiser som regel pizza/burger/tacos/lasagne/biff på lørdager, og så har jeg som regel en diger frokost bestående av 5-6 skiver med 5-6 egg og en stor pakke bacon. Kronen på verket er latterlige mengder alkohol på kvelden, og så hiver jeg gjerne noe fra McD eller BK inn i gapet rett før leggetid.
Henger meg på de som bruker lørdag som spisedag jeg, godt med en spisedag jeg kan spise hva jeg vil :-)