Stivpisk 3 eggehvitter, tilsett 3 ts sukrinmelis og pisk videre i ca et minutt, og tilsett en ts fettredusert kakaopulver. Jeg bruker noen dråper stevia vanilla crème i min i tillegg. Og topp med litt kakaopulver! NAM! Sukrinmelisen gjør den tykk og mektig!
www.golean.no - meg, mat, trening, meg og mer!
550 g biff, 500 g pommes frites. Med sjy + dæsj soya. KANON
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
en kjeks å en kopp t.
-Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
-Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
-Trener HARDT, annen hver dag.
-Lar blodet BLØ på trening.
-1 kg kylling, HVER dag.
-Har janteloven i PWO-shaken.
-37% ren.
The list!
Big Boy
Mitt bidrag.
300gram karbonadedeig, 50gram hvit ris, spiseskje med acitvate selolje
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
1 stk feit god fleskepannekake fra den lokale slakteren i EgersundNAM
(fyyyyy)
60g havregryn
15g kruskakli
15g hvetekim
20g linfrø
2 eggehviter
30g Activate Pro Blend vanilje
litt kanel
litt søtning
klokken 21.30 i går kveld.
100g skinke, par skiver ost, 36g vita majones, 1 boks makrell i tomat, 3 skiver brød, 0,5l skummet melk.
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
0,5 dl skummet melk. Jøss, pass så du ikke får i deg for mye!
Det siste jeg spiste var ostekaka til kristine weber. Kan anbefales, men er best når den har stått til dagen derpå! *nomnom*
You say banana, I say potato.
hjemmelagde raspeballer med smeltet smør,bacon,pølse,ekstra poteter og annet snacks.....jadda,ikke lavkarbo her![]()
Clausthaler....
Jeg vil ikke akkurat si 50mg d-vitamin er så fattig.
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Man må jo spise 10 piller for å få i seg dagsdosen på 100mg, det blir fort dyrt om man handler disse på Rema![]()
"Æ ska ha en burger. Me ækstra fett..."
Regner med at det er mikrogram og ikke milligram du mener. Mikrogram skrives µg eller mcg. Forøvrig så er anbefalt inntak på 10µg, så du spiste 5x dagsdosen hvis det er 10µg per tablett ( Noe jeg regner med siden 1mg er 1000µg ).
Det er ikke forferdelig mye det heller, men det er bedre og få store doser via vårt eget produskjonssystem, hehe. Og hvis det først er kosttilskudd bør man passe på at det er Vitamin D3 man inntar![]()
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Åh, mikrogram selvfølgelig... (mcg ja)
10 mcg er ADI, jeg har lest flere artikler som indikerer at 100+ mcg er det optimale.
Har bestilt her for å få det litt billigere: The Big Vit Shop |Now Foods,Vitamin D-3, 5000iu x 120 SoftGels
Da kjører jeg 5mg / 5000ug per dag da. Er jo det som er anbefalt dose.
Edit: Nei, det var brått iu...
Blir aldri klok på alle disse vitaminmålemetodene...
5000 ui er 100mcg...
Nå spiser jeg : en stykk Dr.Oetker pizza med 1 kald en til. Kan også legge til at jeg har lagt på : ekstra ost. vhiktig å tenke på proteinene.
To hele egg!!!!
4 egg, juice, ett insekt å en proteinshake.
-Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
-Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
-Trener HARDT, annen hver dag.
-Lar blodet BLØ på trening.
-1 kg kylling, HVER dag.
-Har janteloven i PWO-shaken.
-37% ren.
The list!
Big Boy
Mitt bidrag.
1/2 liter lettmelk, 2 scoops whey, 3xzma og 1 liter vann...
Nå skal jeg spise : biff, brokkoli, potet og bernaise.. til desert skal jeg spise mus HehEHHEHEHEHEHE! Do you gays catch my drift? ( Det betyr : tok dere den??????????? )
En kyllingburger fra den lokale sjappa med en halvliter lettmelk til, og en halvliter lettmelk med 3 scoops whey... Nam... Na. N.... Blæææææ...![]()
Mmmm har denne i ovnen. 800g karbonadedeig, 500g ost, stor pose nachochips, osv. Huff, ja IF er grusomt!
1 pizza
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
400 g lettsaltet torsk med eggesmør og dampede gullrøtter.
Kommer til å bli tørst som bare det i natt.
I Just Love The Way You Talk About Me
To hardkokte egg hakkes i biter og legges i ca 5o g smeltet smør.
Herlig til fisken.
I Just Love The Way You Talk About Me
Tacomix
200 g karbonadedeig
200 g pastasaus m/basilikum
200 g babymais (uten sukker)
100 g cottage cheese
100 g paprika
Ketchup
Salt og pepper + hvitløk
Lagt i et stort blad av hodekål! :-)
www.golean.no - meg, mat, trening, meg og mer!
Gullerott kake HEHEH
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
par skiver brød, boks cc og boks makrell i tomat.
Jobb lunsj.
1boks CC
1boks Tunfisk i vann.
=)
Hemmeligheten ved suksess er hardt arbeid. Det er derfor det er en hemmelighet for de fleste.
1 pakke mariekjeks og 2 bokser cola, blir slik når man er syk, svak og dårlig bak...![]()
Lol, neeeeeeeei.. Ble sjuk igår og nå får jeg ikke ned annet enn kjeks og drikkeskyr. Drikker ikke mye brus ellers, men fikk mongo cravings på cola i sted...
Siste: 400gr karb.deig m tacokrydder i 4 tacoskjell samt to osteskiver og to skjeirr rømme og chunkysalsa
De to siste måltidene har bestått av tunfisk, speltpasta og ketchup. Akkurat som i gamledager.![]()
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
rød curry med shylling og ris...nomnom
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Skal snart lempe innpå 900 gram med koteletter. Blir sikkert noko igjen til Biceps også.
'Feo, Fuerte y Formal'
Halvparten av den store - brokkoli, spinat, tomat, paprika og sei
www.mthereseo.blogg.no
Lagde kjøttpudding av 400g karbdeig og stekte poteter til.
Fikk av en eller annen weird grunn lyst på det.