Hvilken type nøtter foretrekker du? Jeg bruker nøtter som en stor del av kosten min for tiden, og det funker veldig bra for meg. Men nå kan man ikke leve på chili og peanøtter hele tiden, så hva sier folket?
Hva er din nøttefavoritt og hvorfor?
Hvilken type nøtter foretrekker du? Jeg bruker nøtter som en stor del av kosten min for tiden, og det funker veldig bra for meg. Men nå kan man ikke leve på chili og peanøtter hele tiden, så hva sier folket?
Hva er din nøttefavoritt og hvorfor?
om jeg skal vurdere innhold, sunnhet og smak så må det bli cashew.
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
sjæl - det setter prikken over i-en i salat og wok![]()
www.mthereseo.blogg.no
"det syns jeg og"
www.mthereseo.blogg.no
pekannøtter er overlegne mener nå jeg.
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
fy faen.
her hadde jeg planlagt en lang leksjon om forskjellen på nøtt og nødt, så blir jeg møtt (mødt) av en tråd om nøtter.
i say again; fy faen.
A person who is nice to you, but rude to the waiter, is not a nice person.
-Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
-Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
-Trener HARDT, annen hver dag.
-Lar blodet BLØ på trening.
-1 kg kylling, HVER dag.
-Har janteloven i PWO-shaken.
-37% ren.
The list!
Big Boy
Mitt bidrag.
Cashewnøtter og pistasjenøtter.
http://www.dingsekongen.no
hehe....om to år begynner Rinoooo å si at alt er schpaaa
smoooth(smuuuud) ass
www.mthereseo.blogg.no
Cashew er omtrent de enete jeg liker godt. Er blandt de sunneste også tror jeg. I hvert fall de med mest proteininnhold av de jeg har sett i butikken.
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!
Før optet jeg for cashew og pistasj. Deretter hadde jeg en valnøtt- og hasselnøtt-fase. Disse to er suverene på proteinometeret og har 0 karbo. Nå er det peanøtter.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
er jeg nøtt til å bare velge én nøtt? alle nøtter er jo gode fordi det er nøtter og nøtter inneholder fett og derfor er nøtter godt fordi det er nøtter og fordi det er fett i nøtter.. jeg liker nøtter
meg på fotballbanen i år 2000:
der er et bevis på at jeg liker nøtter.
(jeg er han i rød drakt)
paranøtterkilosposer kjøpes billig i innvandrersjapper, uten noe salt eller pepper, kun fjerna skall..
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You cant get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, dont be yourself."
-Phil Baroni
cashewnøtter er desidert favoritt!
Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups
- Pricilla Queen of the Dessert -
Pistasj og valnøtter![]()
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Cashew!![]()
Folk ler av meg fordi jeg er annerledes. Jeg ler av dem fordi de er like hahaha
Jeg er mest glad i peanutter og cashewnøtter.
Går mye i Polly "småsulten" når jeg er på skolen. Mye fordi det er lett og raskt å spise, og fordi det bare koster 15kr pakken i forhold til 50kr for et slett rundstykke med 1 skive ost og bittegranne skinke. I tillegg syns jeg den tørka frukten er en fin balanse mot nøttene
Er kanskje ikke det aller sunneste, men nå er ikke jeg på noen deff og prøver heller å legge på meg litt, så da ønsker jeg bare kcal velkommen![]()
Valnøtter. Spiser en 100g om dagen.
valnøtter er godt!! elrs hiver jeg mg på bølgen av cashew-begeistring. Spesielt di ferske vi får kjøpt i nigeria!
Slenger meg på cashew-bølgen![]()
Ain't nothing to it, but to do it!
Enig med cashew, men de blir kvalmende i lengden.
Får jeg velge helt fritt er honningnøtter rimelig digg.
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Hvordan forholder dere dere til saltet på feks cashew nøtter?
Må være ærlig å si jeg handler lite nøtter. Elsker Cashew, men har kjøpt saltet for snacs... Finnes dem uten salt? evt, tenker dere på saltet på nøttene?
Salt er SNACShehe
Beeing a Body Builder isn't everything, it's the ONLY thing!!
Salt er ikke noe stressssssssss
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Spiste mye cashewnøtter før sommeren, men fikk litt kviser på ryggen av det etter hvert, så det utgår...Nå er det peanøtter eller valnøtter det går i. Greit det også!
Valnøtter og mandler![]()
"Pain is just weakness leaving your body"
Spiser valnøtter nesten hver dag, grunnet næringsinnhold og spessielt omega3 og antioksidanter. Ellers hvis jeg skal kose meg med nøtter blir det peanøtter,cashew og kansje pistasjnøtter en sjelden gang, i den rekkefølgen.
Maarud småsulten, eller de små nøtteposene fra den lille nøttefabrikken med nøtter og tørket frukt er digg!
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
jeg kjøper mine hos smartclub. kurante priser og decent utvalg...også er det eneste stedet jeg har funnet pekannøtter, som jeg mener er overlegne valnøtter når du skal ha litt større mengder da de ikke er så beske.
Jeg er en enkel kar, og tar bare med meg en pose mandler fra en lokal kolonialbutikk.
marsipan!! eh.. jeg mener selvsagt mandler.![]()
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Ain't nothing to it, but to do it!