En liten undersøkelse
Teller kalorier og PKF 365dager i året
Teller kalorier og PKF 6dager i uken
Teller kalorier og PKF 5dager i uken
Spiser alt som ikke skriker når jeg tygger i det, driter i å telle noe som helst
Teller bare protein for å sikre meg å få i meg ønsket mengde
Spiser som en fjott og veier opp med pulver og omega for å få det sånn brukbart
Underspiser året rundt, det er deilig å være sulten
IF diett året rundt
Spiser tilnærmet nullkarb året rundt
Spiser brød,pølser,kjøttkaker og drikker alko ukentlig, er alikevel i knallform
Spiser brød,pølser,kjøttkaker og drikker alko ukentlig, er i drittform
En liten undersøkelse
Kalorier og pkf har jeg kontroll på hele tiden. Har en refeed dag i uken hvor jeg ikke teller alt, så jeg svarte alternativ 2. I tillegg spiser jeg tilnærmet nullkarb året rundt.
Spiser ganske sunt og prøver å moderere karboinntaket. Liker IF når det kan praktisk gjennomføres - har ikke disiplin eller motivasjon til andre dietter. Drikker også alkohol hver bidige dag![]()
http://www.dingsekongen.no
Prøver å spise sunt hele uka, teller kalorier iblant bare for å sjekke hvordan jeg ligger ann og prøver å få i meg 1-1,5g prot per kg.
Eneste er vel kanskje fråtsedagene i helga som ødelegger litt![]()
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
IF og telling av kCal og p/k/f hele året.![]()
grovteller på kcals, forsøker å holde proteininntaket høyt.
Er "seriøs" i den forstand at jeg alltid spiser sunt, men om dette er ren sunnhet eller jeg som er paranoid og sære matvaner er jeg ikke helt sikker på lengre
Passer på å få nok Prot i hvert måltid. Gjennomgående lav GI, bortsett ifra etter trening.
![]()
Spiser ganske cleant året rundt. Lørdag, og av og til Søndag er unntaket.
Er du på beachen, så soler du deg i orntli' sol assa.
Det er mange år siden jeg oppdaget at jeg blir større og sterkere av å spise så mye som mulig i stedet for å pine i meg akkurat nok av tunfisk osv.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
All of the above, but not all the time...![]()
Tenker aldri kalorier, men heller hva matvarene kan gjøre for meg, altså positive egenskaper. Slikt sett er jeg flink til og se det positive i alt faktisk, bare prøv meg!
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Spiser når jeg er sulten og forsøker å holde det noenlunde fornuftig/sunt, 3-5 måltid om dagen. Samt sørger å få i meg litt protein i hvert måltid, men ikke 50+ gram hvert måltid som før, 20-50 g nå. Holder ok form.
Stort sett IF året rundt. Finteller ikke kalorier, men vet som regel hva jeg får i meg![]()
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
prøver å spise sunt, men blir ofte utskeielser, big mac meny, pizza, u name it.. så lenge jeg får holdbart med protein nivå om dagen, samt at jeg går i kalorioverskudd er alt ok![]()
Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups
- Pricilla Queen of the Dessert -
Hehe ja, jeg kryssa av for drittform. Men det ligger nok mest i vilje og ikke kunskapsnivå![]()
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
spiser clean utenom lørdagen.
på et par dager er jeg innom: fisk, egg, rødt kjøtt, ris, fullkornspasta, karbdeig, kylling, frukt, poteter, knekkebrød, spelt/bygg/rugbrød, skyr, kesam, skumma melk. nøtter. dette er basen i kostholdet. spes på med grønt osv etter behov. men er dårlig på å spise grønnsaker
tar ingen kosttilskudd. en sjelden proteinshake. prøver å få mest mulig ifra mat. ganske enkelt fordi jeg liker bedre å spise mat enn å drikke prots.
lørdager er det go mad på matfronten. alt en har lyst på. funker veldig bra her.
ingen fast oppsett på ukedagene, men har alltid en base med rundt 40gr prots i måltidene, nå skal jeg ned i fettprosent så da snerpes det inn på karbsen. så veksler det med 3-4 måltid om dagen. spiser når jeg jeg sulten
funker fint på styrke og vekten går fitn å kontrollere.
midjemålet ligger på ca 85, vekta er 92-93kg, og høyden er 173.
skal ned under 80cm i midjemål til sommern (prøver jeg på)
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Tanken er vel at flere måltider vil påføre mindre stress på magesekken og dermed kan redusere midjemålet.
Jeg har snart vært på "diett" i et år(stålkontroll med hvert eneste spiselig gram plottet i excel), og jeg klarer IKKE å se for meg en livsstil der jeg spiser det jeg vil når jeg vil - såå det ble øverste
www.mthereseo.blogg.no
Men det har gitt deg skikkelige resultater da.
Grovteller også kalorier og proteiner for å ha oversikten over hva jeg har i meg. Det har gitt resultater, så det kommer jeg til å fortsette medÅ være sulten hele tiden tror jeg ikke jeg hadde klart spesielt bra, hehe..
Jeg prøver alltid å få i meg nok proteiner, og justerer først og fremst maten hvis jeg blir deprimert av det jeg ser i speilet, til jeg ikke gidder det mer. Spiser det som passer meg, men det er stort sett sunt, fordi jeg foretrekker sånn mat.
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Spiser når jeg er sulten, men spiser alltid i samme porsjonsstørrelser, og får riktige næringsemner.![]()
Ain't nothing to it, but to do it!