Hvordan er det med dere, dere som har en tendens til å spise kontrollert og holde form året rundt, skjener dere rett ut i julen eller er det ribbe nei takk til fordel for torsk og ris eller noe mens resten av familien godter seg med snaddermaten ?
Spiser ribbe
Spiser pinnekjøtt
Kalkun på julaften
Spiser alt det gode, full peis hele julen
Skal være julenisse for noen i år
Skal se ut som en julenisse 01 januar
Blir fyll ja mm
Pizza på julaften
Feirer med familie
Feirer alene
Hvordan er det med dere, dere som har en tendens til å spise kontrollert og holde form året rundt, skjener dere rett ut i julen eller er det ribbe nei takk til fordel for torsk og ris eller noe mens resten av familien godter seg med snaddermaten ?
Ribbe, medisterkaker, medisterpølser, juleøl, akevitt og full narkose. Feirer med familie.
aner ikke ...
I år er situasjonen slik at jeg faktisk heller bør gå opp noen gram, så får heller prøve å spise ekstra godt - men jeg er faktisk ikke veldig begeistret for fet julemat - verken smaksmessig, eller magemessig. Får alltid vondt i magen av pinnekjøtt :/ i
Tidligere år har jeg spist akkurat det jeg selv ønsker på juleaften, og heller spist sunt ellers i jula. Synes det viktigste er å skille mellom å skeie helt ut og å kun spise litt andreledes...!
Kommer til å spise det jeg alltid spiser på julaften - veldig lite ribbe, nada pølse, en god porsjon medisterkaker med saus og massevis med sånne rosenkål og svisker. OmNoMNom:] Ellers blir det vel enten jeg (jeg kler skjegg skikkelig godt) eller pappa som er julenisse for min lille kusine på 2 år.
Ellers i julen blir det sikkert små mengder mørk sjokolade og farmors hjemmebakte julekjeks samt litt gløgg, er ikke så begeistret for hverken marsipan eller pepperkaker, og annet godteri har jeg som kjent sluttet med.
Jeg har prøvd å innbille mor om at vi bør teste sukkerfri julebakst "for moro skyld ihvertfall", men hun virker ikke kjempegira.
Skal garantert-og-kors-på-halsen gå ut av juleferien i minus på kilosiden, ikke i pluss, og har lovet meg selv å være like flink til å følge mine nye og bedre kostholdsvaner hjemme i Norge selv om familien min er gjennomsnittlig like kalori-bevisste som den gjengse amerikaner har peiling på verdensgeografi. Eller kalorier.
"Smerte er bare en følelse..."
Jeg klikket på pinnekjøtt, men jeg skal jo faktisk spise kalkun :S
http://www.dingsekongen.no
Husk - det er ikke hva du spiser mellom jul og nyttår som teller, men det du spiser mellom nyttår og jul!
Jeg skal forresten være julenisse for ungene til en kollega.
I Just Love The Way You Talk About Me
nom,nom
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Pinnekjøtt sjølvsagt.
'Feo, Fuerte y Formal'
Spiser hva jeg vil. Tar det som en spisedag eller to.![]()
Eter som et hælvete hele året![]()
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!