Fordi det er fredag lurer jeg.
Jeg liker den best kald.
Fordi det er fredag lurer jeg.
Jeg liker den best kald.
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
varm! all mat er best varm
varm! jeg liker ikke å spise mat som egentlig skal være varm, kald.
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Med riktig tilbehør, som kald stekt løk, er det faktisk godt med kalde karbonader oppå et brødprodukt.
Karbonader er best varmt. Men kan også spises kaldt rett i lanken eller på brødKjøpepizza kan nesten være bedre etter en runde i kjøleskapet, alt ettersom!
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
jeg har en fetish for kald mat...har ikke mikro så det passer bra![]()
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Hater varm mat som er kald. Varm mat skal spises kald.
Husker en kompis jeg lana samme for endel år tilbake pleide å steike pizza, vente 30 min, spise halve og så spare resten i flere timer så den ble kaldt. Først da nøt han pizzaen...
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Den skal være kald på et smørbrød for faen!
Uteliv, inneliv eller underliv?
kald!! men nå mener jo jeg også at pølser smaker best kaldt rett fra pakken..
funker like godt kald eller varm
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Forstår ikke at jeg glemte å lage poll på denne, det var jo meningen.
Uansett. Jeg har nylig testet begge deler og kan meddele at det riktige svaret er kald.![]()
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
weinerpølser må spises kalde, da smaker de helt alvorlig mye bedre!!
grillpølser liker jeg ikke i d hele tatt varme, så heller kalde der også. Alltid spist dem kalle siden jeg var liten. :P lompene derimot, de varmer jeg gjerne og spiser uten pølsa i
Karbonader? Hva er det?
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Jeg syntes karbonader smaker virkelig ekkelt og hvorfor spiser du det på en fredag? Fredag er jo liksom happy-day, ikke dårlig smaksopplevelses-day.
Goood helg![]()
Dont dream it - Be it!
Smiling is optional, finishing's not!
all mat er best kald.
'Feo, Fuerte y Formal'
problemet mitt med "varm mat" er det er begrenset hvor lenge den er varm. Lunken mat er ikke godt, så det må være varmt varmt.. men det varer ikke lenge, og spiser tregt. derfor: kald mat = mindre stress og bedre![]()
Kald pizza og kald kebab er fantastisk.
'Feo, Fuerte y Formal'