Drikker du kaffe daglig eller andre koffeinholdige drikker, evnt anne med koffein ?
Drikker ikke kaffe eller noe annet med koffein
1-2kopper om dagen
3-5kopper om dagen
5+ kopper om dagen
bruker koffein via kosttilskudd daglig
får koffein inn i systemet daglig fra coca cola eller lignende
En dag uten kunstig stimuli er en dag uten mening
Endelig............. tirsdag
Drikker du kaffe daglig eller andre koffeinholdige drikker, evnt anne med koffein ?
Får skallebank om jeg ikke får min daglige dose.
Koffein fra kosttilskudd av og til.
Drakk litt kaffe før, spessielt når jeg jobbet. Har blitt noe i studietiden og, men har kuttet nesten helt ut nå, og tar noen ganger en kopp. Elsker kaffe og følelsen det gir, men har merket at stimulanter tapper meg i lengden og gir meg kræsj, samt noen ganger problemer med og sovne inn, dette samt noen andre grunner er hvorfor jeg velger å prøve og kutte det nesten helt ut
Btw, nå er forumklokken feil igjen.
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Mange kopper kaffe hver dag. Men merker mininal effekt av koffein.
Pepsi Max og pre workout produkter.
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!
Elsker stimulanter, men de hater meg. Så bare en kopp per dag, cirka 200 mg totalt daglig.
http://www.dingsekongen.no
Prøver å holde meg unna kaffe så jeg får nyte effekten av koffein når jeg først trenger det![]()
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Svaret her er stort sett nei, det er ikke mye koffein i en kopp grønn te.
Jo, hvis det er VERDENS STØRSTE KOPP!
World's Largest Cup of Herbal Tea - The World's Largest Photo Collection of World's Largest Stuff - Zimbio
http://www.dingsekongen.no
Ingenting, bruker stort sett stim-free burnere bare.
En god del kaffe og eller pepsi max
www.mthereseo.blogg.no

Må nok innrømme at jeg har blitt en koffeinslave, på tross av at jeg ikke drikker kaffe.
Det går mao i koffeinpiller, og det er halvannet år med søvnmangel som er grunnen. Dette har medført at jeg også har begynt å drikke mer cola. Det kan også gi meg en oppkvikkende effekt.
Riktignok så brukte jeg koffein før, men da kun i forbindelse med trening og i mindre doser
Koffein hjelper vel ikke på "søvnmangelen" akkurat tror jeg, hehe.
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

He he, nei. Men det gir meg overskudd til å kunne hoppe tau på dagtid.
Det er ikke medisinske grunner som holder meg våken. Heller ikke koffeinpillene. Det er småtroll med halsbetennelse, tannkløe og en utidig vane med å våkne i halv seks, seks tiden.![]()

He he, ikke nødvendig. I min alder så er det stort sett bare morsomt. Men i din alder så er det noe helt annet, så jeg er ikke uenig med tankegangen din.
Men man kunne selvfølgelig tenkt seg litt mer søvn allikevel. Nå er det riktignok min egen feil. Jeg kunne gått å lagt meg istedenfor å henge på FP.
Men det er jo derfor Skaperen tryllet frem koffein.
Ahh forstår. Da blir det litt bedre![]()