Feil.
Feil.
Sist endret av Guardian; 27-02-04 kl 14:38
Du vil garantert miste fett om du er 110 kg og spiser 2000 kcal om dagen. Du kan kanskje vurdere å legge til en oppkarbing annenhver helg.
http://www.dingsekongen.no
Feil.
men er det ikke litt drøyt å gå fra et anbefalt inntak på 3-4000cal, til 2000cal... burde no hvertfall hatt mer på treningsdager, mener no jeg hvertfall... hadde vært interesant å se hva NK og co mente ang dette
Bedre med en god trekant, enn en ond sirkel
Kjøp deg en god/dyr "multivitamin&mineral uten jern" på en helsekost butikk (ikke på rimi,rema osv) og kjøp ekstra C-vitamin.
Føler du en søt-hunger, kjøp Krom-tabletter.
Ta 1 multivitamin&mineralpille rett etter frokost, og fordel C-vitamin inntaket utover dagen.
Vær obs på at nøtter inneholder mye fett=kcal. Så helst ikke småspis så mye nøtter innimellom måltidene. Prøv å spise ca hver 3 time (ikke la det gå over 4 timer eller under 2 timer mellom hvert måltid)
For å miste ekstra mye fett drikk
1 kopp kaffe og gå en rask spasertur på 20-50min FØR du spiser frokost. Dette skal forbrenne fett som bare juling![]()
Ellers såg kostplanen grei ut den, men ville spist noen hele egg hver dag, fordi det er det mest fullverdige og komplette proteinet+ at det inneholder mye annet snadder av mineraler og vitaminer. Viktig å variere proteinkilder!
treningsplanen bør begynne med de største muskelgruppene først. Ville dessuten satset mest på baseøvelser og øvelser som tar mange muskler i slengen. med andre ord kutt helt ut eller luk vekk noen sett med bicep og tricep isolasjonsøvelser. Siden du er ganske så fersk i gamet, ville jeg forandret programmet til noe ala dette:
3 sett beinpress
2 sett roing
2 sett nedtrekk foran
2 sett ryggups/rygghev
3 sett benkpress
2 sett skulderpress
1 sett sidehev
(1 sett tricep pushdown eller franskpress)
(1 sett bicep curl)
2 sett situps
2 sett hengende beinhev
dette er hvertfall mine meninger, take it or leave it![]()
![]()
![]()
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Takker for svar
Jeg får se om jeg klarer å dra meg opp og kjøre litt morgenkardio noen dager, om det er så effektivt folk skal ha det til
Men det angående eggene. Kan jeg koke de, eller skal de helst tas rå? Og skal eggene erstatte noen av måltidene mine, eller skal jeg ta de som et tillegg? Er vel ganske få kcal i egg?
Det er det samme om du koker de eller spiser de rå.. Bortsett fra at de smaker mye værre hvis du tar de råe. En god grunn til å koke de![]()
kok eggene, ikke spis dem rå, da får du ikke nyttet biotinet i eggene. du kan for eks. ta 4 hele egg istedenfor 150gr cottage cheese til kveldsmat. eggeproteinene fordøyes iløpet av 3-4 timers tid. hvis du inntar en liten dose kasein protein pulver i tillegg til kvelds, burde du har nok protein å tære på iløpet av natten.
men som sagt så er det viktigste rådet å kjøpe en god/dyr "multivitamin&mineral uten jern" ¨på en helsekost butikk. Dette er kanskje det viktigste kosttilskuddet du tar.![]()
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Er det noen spesielle merker du anbefaler wannaberocky ? Skal ned å handle en boks i morgen så trenger noen tips(sunkost)
Jeg selv bruker "sunkost" sin egen multivitamin&mineral (rød/hvit boks som koster rundt 200.-. Den skal være bra!(står forøvrig på boksen at den er laget for maksimalt opptak i kroppen. så råvarene skal ha god bio-tilgjengelighet. Ellers tror jeg "natures sunshine" og "solaray" skal være ganske så bra merker. hvertfall bedre enn den shitten "kostpluss" som du får på rimi til under 50-lappen,hehe
![]()
Ok ! takk for tipset.. Da vet jeg hva jeg skal kjøpe![]()
den super multipacken som er på www.norkost.no er å anbefale
Bedre med en god trekant, enn en ond sirkel
Joa sett på den. Men er så hælvettes dyr. Og jeg er fattig for tia![]()