Viser resultatene 1 til 13 av 13

Tråd: Kosthold - shakes og fordøyelse

Medlem
    Ble medlem
    05-2010
    Alder
    27

Kosthold - shakes og fordøyelse

Nå i det siste har jeg lagt til proteinshakes og barer til kostholdet mitt.

Og da lurer jeg.. Er det bare meg, eller sliter andre med fiser'n etter de har begynt på proteintilskudd.

Mitt ønske er ikke å gi unødvendig mye info her. Men sliter andre? Nå må jeg veldig ofte på do, og jeg fiiser konstant. Uten å overdrive. 15-20 ganger i timen, og det stinker jævlig.

Burde det være ett tegn på at jeg ikke tåler det, eller at jeg kanskje mangler ett eller annet , som kan virke stabiliserende på fordøyelsen?

PS: Bestilte shake med sjoko, og fikk med enn jordbær sample. Angrer for at jeg ikke tok jordbær. Sjokoshaken smaker litt god. Som vond medisin.

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Når man forandrer proteininntaket så er et av resultatene gass, dette skjer forsåvidt ved forandring av mengden karbohydrater man inntar og. Om du holder inntaket likt over en periode så vil dette forsvinne av seg selv.

Gladfeit! kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Det er jo et velkjent fenomen at mye protein og kostendringer kan gi mye luft i magen. Men, uten og være ekspert på dette, tror jeg mye av problemene ved inntak av shakes og barer er at de inneholder endel kunstige søtningsmidler, og det er det mange som reagerer veldig på, deriblant meg.

Er ikke uten grunn at det står bak på tyggis, sukkerfrie pastiller og lignende at det kan virke avførende ved høyt inntak.
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Medlem
    Ble medlem
    05-2010
    Alder
    27
    Takk! Nå blir dama letta.. Var i ferd med å skremme bort hele familien her!

Medlem
    Ble medlem
    05-2010
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av kimmen Vis post
    Det er jo et velkjent fenomen at mye protein og kostendringer kan gi mye luft i magen. Men, uten og være ekspert på dette, tror jeg mye av problemene ved inntak av shakes og barer er at de inneholder endel kunstige søtningsmidler, og det er det mange som reagerer veldig på, deriblant meg.

Er ikke uten grunn at det står bak på tyggis, sukkerfrie pastiller og lignende at det kan virke avførende ved høyt inntak.
    Håper uansett at MrMucle har rett og at det går over... Men høres logisk ut..

Gladfeit! kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Og forresten, jeg tror det er noe som går nå, både jeg og en kammerat har vært helt knekt i lufterøret i det siste, konstant fising og det lukter rene helvette
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Leker deilig! xmbx sin avatar
    Ble medlem
    05-2010
    Alder
    18
    Satt og feis konstant i 1 måned selv, men Det har heldigvis gått over..
    Nå blir det kun 1-2 Svære hver 2ndre time..
    !markloft!

Norges nye trenings nærkiss!

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Dere spiser sikkert mat dere ikke tåler.
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Fiser av dårlig pulver og billige barer av tvilsom kvalitet.. Myo sine barer feks er helt håpløse.

Dan nutrition og pitstop som Norkost selger har jeg ikke blitt dårlige i magen av..

Medlem
    Ble medlem
    05-2010
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    Dere spiser sikkert mat dere ikke tåler.
    Det har vel en sammenheng med mengden. Alltid tålt egg og havre gryn. Nå spiser jeg det, 3-4 ganger daglig. OG det blir kanskje litt hardt for magen.

I tillegg all annen mat + tilskudd.

Skal sjekke ut Dan Nutrition og pitstop! Jeg har handlet på gymgrossisten. Er det kanskje ett annet sted der anbefaler å handle?

Egendefinert brukertittel Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av StevenKing Vis post
    Det har vel en sammenheng med mengden. Alltid tålt egg og havre gryn. Nå spiser jeg det, 3-4 ganger daglig. OG det blir kanskje litt hardt for magen.

I tillegg all annen mat + tilskudd.

Skal sjekke ut Dan Nutrition og pitstop! Jeg har handlet på gymgrossisten. Er det kanskje ett annet sted der anbefaler å handle?
    www.norkost.no ...?
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av StevenKing Vis post
    Ja, kanskje du ikke tåler det i større mengder. Eventuelt tåler du det dårlig i utgangspunktet, men det viser seg ikke før du spiser mye av det. Om det er snakk om fiber osv, så stiller det seg jo litt annerledes
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Medlem
    Ble medlem
    05-2010
    Alder
    27
    Og jeg som alltid har trodd jeg er udødlig.. Der røyk den illusjonen. Gir det litt tid og ser hvordan det utvikler seg..

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.