Viser resultatene 1 til 2 av 2

Tråd: Kosthold - syk?

Medlem
    Ble medlem
    05-2010
    Alder
    27

Kosthold - syk?

Nå er jeg på bedringens vei etter 2-3 dager med forkjølelse og driit.
    Matlysten har vært elendig og har vært lite fysisk aktiv. Jeg har stort sett kun drukket melk og spist bananer.

Hvordan er det dere forholder dere til kostholdet når sykdommen inntreffer?
    Og hvordan går dette utover musklene... F.eks halvannen liter melk, 3 bananer, noen kopper og kanskje en brødskive eller to om dagen i 3 dager..
    Stevens helsereform - sommeren 2010:
    Første mål; 50armhevinger, 25chins og store forbedringer i bevegligheten.

Gladfeit! kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg var sengeliggende med forkjølelse/feber. Men når det er sagt så spiser jeg akkurat det jeg har lyst på når jeg er syk.

Når man ligger der og synes litt synd på seg selv, kansje ikke orker og gjøre stort er det greit og gjøre det lettvindt. Selv går det mye i youghurt, bananer, kansje noen biter sjokolade og når jeg begynner og bli bedre kansje jeg hiver en grandis i ovnen?

2-3 dager med dette kostholdet tør jeg påstå ikke har en dritt og si for muskulaturen, sålenge du ikke skal stille på scene om en uke. Det glykogenet som evnt har blitt tappet fra musklene er i full fart inn med en gang du begynner og spise igjen.

Bare husk og drikke mye vann, det er nok det viktigste
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.