Hva er konsekvensene av å få i seg for lite protein? Da tenker jeg ikke bare i trenings sammenheng men andre helsefaktorer?
Spiser komplett dairy fritt for tiden, det betyr også at jeg har kuttet egg, ikke minst melk som har vært min hovedkilder for protein i alle år.
Jeg trener ikke seriøst, jeg trener 3 lette økter i uken hvor jeg kjører igjennom hele kroppen, trener med lette vekter. Videre så trener jeg lett kardio mandag-fredag iform av 100 reps på en ab-lounge jeg har stående samt en 10 minutters på ergometri sykkelen.
Hovedsaklig består kosten av havremelk, havregryn, frukt, bær, et mindre anntall brødskiver med magert pålegg og et sunt middagsmåltid daglig. Og en hele rekke kostilskudd.
Tenkte jeg skulle begynne å supplementere med proteinpulver igjen, men er det egentlig noe poeng?
Hvilke konsekvenser vil jeg evt få av et lavt protein inntak, om noe som helst? Mtp på at jeg ikke har noen andre intensjoner enn å mosjonere og holde meg i form. Og om jeg kan bygge litt museklmasse (sakte men sikkert) holde meg i generell god form og bli strammere i fisken så er jo også det bare et stort pluss.
Kort sagt så får jeg i meg alle andre nyttige næringsstoffer, men proteininntaket er i litt laveste laget.

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat
they got, diet would have to be absolutely controlled, and if we think that different types of proteins are important, then we would have to control the type of protein, they all would have to eat the same things, and people don’t like to eat the same things, and so then you’d also have to have whether they are professionals or amateurs, if they are amateurs they are gonna have to work, so, are they stressed at work?
Det er resultater av bøttevis med jernharde økter på gymmet.