Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: Min nåværende Deff

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26

Min nåværende Deff

Bestemte meg idag for å ta en beregning av hvor mye kcal jeg får i meg iløpet av en dag.

Dagens målinger er ikke så veldig langt unna det jeg pleier å ha til vanlig, varierer litt på kjøtt, egg, fisk og karbkilder.

Har nå stagnert 2 uker på 80kg og lurer litt på om jeg må justere noe for å gå mer ned. Begynte med litt mer kardio nå så skal se hvordan det går.

Dagens (treningsfri dag).
    Lunch: (her er det ikke veid pga lunch på jobben).
    Brød: ca 70g (en stor skive?) 162kcal
    1 boks makrell i tomat: 170g 479kcal
    Lettmajones: 12g 48kcal
    En poste små knaskerøtter: 18kcal
    Appelsinjuice: 2dl 86kcal
    ======================== 793kcal
    Mellommåltid:
    Protshake: 55g 217kcal
    ========================== 217kcal
    Middag:
    Svensk karbdeig (10% fett) 173g 289kcal
    Tacokrydder 28g 84kcal
    Pitabrød: 102g 222kcal
    Mais: 55g 49kcal
    ======================== 644kcal
    Kvelds:
    Protshake: 28g 111kcal
    ========================== 111kcal

Kcal: 1765
    Proteiner: 141 32%
    Karbohydrater: 141 32%
    Fett: 68 35%

På treningsdager blir det en ekstra shake med karbs. Skal prøve å telle i morgen også hvis jeg finner tiden til det.

Hvordan ser det egentlig ut? Ligger jo relativt lavt på kcal så burde gå nedover etterhvert.
    Forskjellen i lunch er egentlig enten makrell i tomat, egg eller skinke.
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Elite Broscientist McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Du er meget heldig som tar SHAKE MED KARBS på diett. Selv får jeg psykiske traumer av å ikke kunne spise meg mett, og det krever ganske mye mat.
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Syns det ser bra ut jeg, hadde nok økt kardio før jeg reduserte kaloriene da de er mer en lav nok for en på din vekt. Så sant du ikke har refeeder ala MrMuscle hver lørdag så burde du ikke stoppe opp på 80kg med den dietten der.

Du kan jo prøve å flytte noe av karboen over til proteiner, kanskje det vil gi deg en liten boost i forbrenningen.

Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av McBain Vis post
    Du er meget heldig som tar SHAKE MED KARBS på diett. Selv får jeg psykiske traumer av å ikke kunne spise meg mett, og det krever ganske mye mat.
    Har bare 3 styrkeøkter i uka da
    Er det jeg syns funker så bra med færre måltider. At jeg kan spise meg mett på kvelden. Går sjeldent sulten. Kan crave etter noe digg, men sjeldent sulten.

Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Syns det ser bra ut jeg, hadde nok økt kardio før jeg reduserte kaloriene da de er mer en lav nok for en på din vekt. Så sant du ikke har refeeder ala MrMuscle hver lørdag så burde du ikke stoppe opp på 80kg med den dietten der.

Du kan jo prøve å flytte noe av karboen over til proteiner, kanskje det vil gi deg en liten boost i forbrenningen.
    Har ikke like ekstreme refeeder som deg, men må inrømme at jeg har en "fridag" på lørdag.
    Noenganger blir det veldig mye, andre ganger blir det litt mindre som feks noen få rundstykker til frokost, god middag og litt godis på kvelden.

Men skal øke kardion. Kjører 30min tirsdag og torsdag og så skal jeg prøve å få inn 1 time på lørdag. Går jeg ikke nedover da så kjører jeg 1 time på søndag også. Etter det øker jeg tirsdag og torsdagsøktene til 1 time.

Etter det igjen er jeg mer usikker. Må jeg nesten ta 30 min før jobb

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Kutt ut appelsinjuice, knaskenøtter og maisen og bytt de ut med 40 gr mer protein.
    Du kan vel slenge på litt tran i det siste måltidet også i grunnen.
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stålballa Vis post
    Kutt ut appelsinjuice, knaskenøtter og maisen og bytt de ut med 40 gr mer protein.
    Du kan vel slenge på litt tran i det siste måltidet også i grunnen.
    Mais er ikke fast basis, men ja. Den kan kuttes ut, samme med appelsinjuice og knaskerøttet (selv om de ikke inneholder rare kaloriene).

Tar mineraler, vitaminer, omega3, vitD3 og kreatin i tillegg, men regnet ikke det som kalorier

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.