Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Miste muskler + beholde fett, eller omvendt!!!?

anus slikkeren PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003

Miste muskler + beholde fett, eller omvendt!!!?

Går det ann å trene: Mandag, Tirsdag, Onsdag med et kalori overskudd, for så å holde et kalori underskudd Torsdag, Fredag, Lørdag, Søndag?

Hva ville skjedd? Ville musklene trenge et kalori overskudd de resterende dagene av uken for å bygge muskler? Eller ville mann i lengdene uansett ikke bygget noe mer med muskler og mistet noe mer med fett, enn hva mann ville gjort med en "vanelig" diet?

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Hvis muskelveksten hadde skjedd under trening eller rett etter så hadde det holdt å ha et overskudd akkurat da.. Det å bygge muskler er en kontinuerlig prosess, ikke lett å "time" kaloriene slik at man har et overskudd akkurat når man trenger det..

Silver Member Pr0nDog sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Spis heller minimalt med karb på ikke-treningsdagene. Aldri kutt ned på prot i særlig grad.

Ble medlem
    06-2003
    Om du da hadde Kalori overskudd på Tirsdag, Onsdag, Torsdag - Altså en dag etter hver trenings økt + kjørte HØY protein hele veien + lav karb (utenom trenings dagene). Ville det da gå? Trenger mann et kcal overskudd igjennom hele restitusjons perioden? Og hvor lenge trengere en et slikt overskudd for å få en så god muskel vekst som mulig? Og når det er snakk om fett tap, må det her også gå en gitt tid med kcal underskudd for å kunne miste fett? Eller mister mann fett i det kroppen har behov for mer energi enn hva den har fått?

Bare spør jeg. Kom med noen morsome/bra svar (-;

Hit - Kontinuerlig pross, det vil si at musklen vokser helt i fra du har trent den til neste gang du trener den? Ok det skjønner jeg. Jeg lurer bare på hvor lenge kroppen trenger et kcal overskudd for å kunne gi optimal vekst. Om det er hele tiden, ok. Men om det ikke er det, så......

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av PeterSQRM
    Om du da hadde Kalori overskudd på Tirsdag, Onsdag, Torsdag - Altså en dag etter hver trenings økt + kjørte HØY protein hele veien + lav karb (utenom trenings dagene). Ville det da gå? Trenger mann et kcal overskudd igjennom hele restitusjons perioden? Og hvor lenge trengere en et slikt overskudd for å få en så god muskel vekst som mulig? Og når det er snakk om fett tap, må det her også gå en gitt tid med kcal underskudd for å kunne miste fett? Eller mister mann fett i det kroppen har behov for mer energi enn hva den har fått?

Bare spør jeg. Kom med noen morsome/bra svar (-;

Hit - Kontinuerlig pross, det vil si at musklen vokser helt i fra du har trent den til neste gang du trener den? Ok det skjønner jeg. Jeg lurer bare på hvor lenge kroppen trenger et kcal overskudd for å kunne gi optimal vekst. Om det er hele tiden, ok. Men om det ikke er det, så......
    Ikke helt riktig tolkning av "kontinuerlig prosess"...

Det er mange forutsetninger som må klaffe for at man skal bygge merkbart med muskler. Trening, mat, hvile osv osv.....

Hvor gammel er du Pete?

Ble medlem
    06-2003
    ok. men den er grei den. bare lurte, har alt for mye fritid og tenker alt for masse og lurer på ting og tang. haha. derfor kommer det masse rart ned på forumet. men da var det nesten slik jeg trodde.

og. er snart 18 (april). om du syntes jeg er barnslig, dum, tett, skriver stygt og sånt - så har du nok rett i det. men jeg bare er sånn..

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.