Economist kjører en sak på verdens vektutvikling siste 28 år!
Interessant artikkel!
Economist kjører en sak på verdens vektutvikling siste 28 år!
Interessant artikkel!
Jeg må ærlig innrømme at jeg har gått opp i vekt siden 1983.
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
jeg også![]()
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Eg dobler din. Eg har gått opp 107kg siden 1983.
'Feo, Fuerte y Formal'
Mener jeg leste ganske nylig at over halvparten av Norges befolkning var overvektige, og 2 av 5 var betegnet som "fete". Om få år er det nok enda lengre mellom hver gang man ser slanke OG sunne/trente folk. Merkelig det der, for i samtlige reklamer (utenom i én Kims reklame) er det jo kun slanke og kvisefrie folk som spiser all junkfooden. Dog skal ikke jeg kaste stein, for jeg har jo over 30 i BMI selv :P
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Hmm 1983 var vel første året jeg gikk inn på et treningsstudio, tipper jeg veide rundt 60kilo dengang, resten er historie. Hadde forresten vært coolt å være 60kilo igjen. Kunne flydd som en vind
Så man må være mellom 60-65cm rundt midjen for å være innenfor den normalskalaen der... Må jo være ei 12 år gammel anorekisk jente for å være så smal!
Til og med da jeg veide 68kg og var 193cm høy var jeg ikke så smal rundt midjen. Har alltid hatt en ganske brei midje.
Hehe leste feil i artikkelen. Trodde det var midje ratioen
Hehe ja jeg var en veldig tynn 21åring![]()