Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Noen her som er på en diett fri for melkeprodukter?

Bronse Member Krush sin avatar
    Ble medlem
    03-2005

Noen her som er på en diett fri for melkeprodukter?

Som topic sier. Noen av dere som styrer unna alle produkter som har melk i seg? Isåfall lurer jeg på ossen kosten deres ser ut.

Har lyst til å prøve meg på en dairy free diett men ser for meg at det kan bli litt vanskelig i praksis.

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Jeg har vært på diett før uten melkeprodukter innkludert proteinpulver. Brukte soya og eggeproteiner istedet, fungerte helt fint bortsett fra smaken på pulveret. Eneste forskjell nå er vel at jeg drikker myse, kasein og eggprotein istedefor soyaen.

Jeg spiste 4 måltid med kjøtt/kylling som proteinkilde (husker det gikk mye i brasiliansk indrefilet da) og 3-4 måltid med proteinpulveret som proteinkilde. Ellers var det ris, havregryn og pasta som karbohydratkilder. Nøtter og olje som fettkilder.

Bronse Member Krush sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Jeg har vært på diett før uten melkeprodukter innkludert proteinpulver. Brukte soya og eggeproteiner istedet, fungerte helt fint bortsett fra smaken på pulveret. Eneste forskjell nå er vel at jeg drikker myse, kasein og eggprotein istedefor soyaen.

Jeg spiste 4 måltid med kjøtt/kylling som proteinkilde (husker det gikk mye i brasiliansk indrefilet da) og 3-4 måltid med proteinpulveret som proteinkilde. Ellers var det ris, havregryn og pasta som karbohydratkilder. Nøtter og olje som fettkilder.
    Hva er det som fikk deg til å begynne med en slik diett da? Og hvorfor sluttet du?

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Blodtypedietten og jeg slutter ikke, jeg fant ut at myseisolat og kasein ikke hadde noe negativ innvirkning som jeg kunne kjenne. Pluss smaken var betydelig bedre.

Gold Member guggen sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Jeg tror man bør passe på kalsiuminntaket hvis man ikke spiser meieriprodukter.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.