Hvilke nøtter skal man kjøpe til mellommåltid? trenger og legge på meg litt. Var på butikken i sted og det var 63 gram fett per 100 gram, er ikke det veldig mye?
Hvilke nøtter skal man kjøpe til mellommåltid? trenger og legge på meg litt. Var på butikken i sted og det var 63 gram fett per 100 gram, er ikke det veldig mye?
Det er mye hvis du spiser 100 g. Hvis du spiser 10 g er det ikke så mye. Valnøtter er good shit.
For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.
pekannøtter er ikke like bitre som valnøtter, anbefales.
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
om du skal spise nøtter ofte, kan du med fordel kjøpe usaltete. Kanskje lurt å kjøpe en pose mandler, en med valnøtter, en med paranøtter osv... og bre blande dem på egenhånd
Ja, di inneholder mye fett, men det er av den sunne sorten og om du skal opp i vekt er vl ikke det et problem?
Cashewnøtter all the way....
-Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
-Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
-Trener HARDT, annen hver dag.
-Lar blodet BLØ på trening.
-1 kg kylling, HVER dag.
-Har janteloven i PWO-shaken.
-37% ren.
The list!
Big Boy
Mitt bidrag.
Valnøtter er nok det sunneste. Men usaltede peanøtter har bra proteininnhold og mandler er vel den beste all-rounderen mtp makronæring.
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Macadamia nøtter er sehr gut (741 kcal per 100 g) Tenkte kanskje å bestille 12 kg fra Australia.
http://www.macadamiasales.com/product/B04L1134-0001
Spiser 120-150 gram cashewnøtter nesten hver dag og bruker det som fettkilde.. Er det for mye? Kaloriinntaket ligger på litt over 3000.
Spiser gjerne 100gram med Cashew i en smell. Sammen med andre ting. Så da blir måltidet fort 1000kcals + .. Nice![]()
<3Fitnessfrøken<3
Nøtteblandingene fra firstprice er geniale! Fett er ikke ondt lenger, det er karboen som dreper nå om dagen har jeg hørt...