Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: Par deffe spørsmål

Gold Member CrazyMonkey sin avatar
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    30

Par deffe spørsmål

-Nå inntar jeg 70gr karb og 50gr protein etter trening, burde jeg kutte ned på dette?

-Jeg trener ca kl 19.00, åssen blir det da med første måltid etter trening?

-Hvor skadelig er det å ta av en dag i uka, spise litt usunt?

Kommer sikkert flere spørsmål etterhvert
    Its amazing how 5% of the people can destroy the reputation of the remaining 95%.

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    jeg kommer selv til å innta samme karb og protein mengde etter trening når jeg starter på deffen og det regner jeg med går bra.

-Spisedagen er veldig grei for motivasjonen men hvis du klarer ville jeg ha ventet i 2 uker med det før jeg satte igang(helst 3).
    Dette er fordi det er under disse ukene man mister mest fett og rent fysisk så trenger man ikke spisedag. Men når du har spisedag så er det ikke vits å kjøre litt usundt etter min mening kjør skikkelig usundt! Men husk å ikke stapp i deg en ekstra pizza fordi du føler at du må spise en ekstra pizza bare fordi det er spisedag.
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Ble medlem
    06-2002
    Alder
    30
    Dette er fordi det er under disse ukene man mister mest fett og rent fysisk så trenger man ikke spisedag. Men når du har spisedag så er det ikke vits å kjøre litt usundt etter min mening kjør skikkelig usundt! Men husk å ikke stapp i deg en ekstra pizza fordi du føler at du må spise en ekstra pizza bare fordi det er spisedag

Men ødelegger ikke det mye. Har hørt no om at når man er på slanking å tar helt av på spisedagen så tar kroppen imot mer fett eller no, så det ødelegger mye???
    Its amazing how 5% of the people can destroy the reputation of the remaining 95%.

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Nå er det sikkert mange som har mere peiling enn meg, men jeg får bedre psyke av å spise skikkelig når det først er spisedag, da får jeg nok motivasjon til å holde meg mye lenger.

Når det gjelder det med å ta imot fett så er jo det beste å bare hive på med skikkelig mye karbs(lav gi) det beste, men det står jo mye på hvor sterk psyke du har
    Uteliv, inneliv eller underliv?

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18

Re: Par deffe spørsmål

Nå inntar jeg 70gr karb og 50gr protein etter trening, burde jeg kutte ned på dette?

------ høres forsåvidt greit ut dette , kjør det slik framover og så kan du manipulere litt på oppsettet om ting stopper opp.
    Kjører du en diett med mer karb enn jeg er vant til kan du gjerne karbe mindre etter trening.

-Jeg trener ca kl 19.00, åssen blir det da med første måltid etter trening?

--------da karber du opp f.eks klokka 2030 og så spiser du et måltid før du legger deg som er moderat på karbo.
    Spørs jo litt på hvor mye muskler du bærer rundt på og hvordan du føler at du flater ut etter en treningsøkt.
    Føler du deg veldig slett så kan du nok tillate deg å karbe litt mer enn om du føler deg stinn i muskulaturen.
    Dette kommer veldig an på hvordan du legger opp løpet resten av dagen.

Hvor skadelig er det å ta av en dag i uka, spise litt usunt?

--------- En kontrolert sprekk hver 7ènde dag er ikke noe problem, det kan gjøre godt for psyken og det kan gjøre godt for muskulaturen om du har spist veldig lite karb dagene før.

Det hele bunner ut i et spørsmål om hvor i dietten du er og hvordan du legger opp løpet framover med maten.

Ble medlem
    06-2002
    Alder
    30
    Jeg har akkurat startet på dietten. Så du tror ikke det å innta moderat med karb seint på kvelden hemmer deffen?

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    aner ikke ? til å svare på det vet jeg for lite

Ble medlem
    06-2002
    Alder
    30
    Hva trenger du for å svare på det?

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Jeg kan ikke vite slike ting 100% , hvorfor ikke bare kjøre det løpet du har satt opp og se om du går ned på det , går det greit så er det ikke noen vits å endre noe.
    Får du problemer så legger du ut dietten og ber om hjelp så kan sikkert noen se om du har gjort noen feil som kan rettes opp

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.