Er det bare jeg som synes denne er USEDVANLIG god?
3,5 % prot
9,7 % karb
1,5 % fett
1L 25kr
Perfekt etter trening
Er det bare jeg som synes denne er USEDVANLIG god?
3,5 % prot
9,7 % karb
1,5 % fett
1L 25kr
Perfekt etter trening
Soy el diablo.
Syns Tine sin er bedre. Den med kua på, men ja Q-melk sin er god den også.
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Den er magisk![]()
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Pukko ftw!!
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Syns også den danske på glassflaske er jævla god jeg da![]()
Synes den var hakket for søt jeg.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Synes TINE sin Litago er mye bedre på smak. Næringsinnholdet er også det samme
Det er også kommet en milkshake-variant som er nydelig
Dessuten har de en mokka-variant for de som liker en litt mørkere smak
Og nå nylig er det kommet en ny fantastisk variant, nemlig banansplit. Jeg elsker denne. (finner den på kiosker som 7-Eleven, Deli, Narvesen, etc)
For dere som ønsker et høyt proteininnhold kombinert med nydelig smak er denne helt perfekt til å ha etter trening. Jeg har hørt at den selger som bare juling og at folk elsker smaken.
Opprinnelig skrevet av http://www.yt.no/om-yt/yt-etter/yt-restitusjonsdrikk-kakao/
Det er også en med pistasj! Den er også god, veldig spesiell smak. Bananspliten er konge også![]()
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Ja, det er mange varianter der ute! Jordbær har jo alltid vært, men vet det finnes med pistasj også ja. Og så er det jo en lettere-variant av den med sjokolade med litt mindre sukker og mer protein. Og så har du de småboksene Litago milkshake, de er digg.![]()
banansplitten er bare best!!![]()
YT sin sjokolade restitusjonsdrikk har en ettersmak av råtne egg. Kan ikke skjønne at noen syntes den smaker nydelig.
Er det bare jeg som synes at tegningen på den banansplit-litagoen såg ut som en (horribel) fødsel? lol![]()
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Det er jo sjokokua som kommer ut av 1 banan! :-F Men jeg skjønner GODT hva du mente.Så det nå, å det så litt groteskt ut, hehe.
-Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
-Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
-Trener HARDT, annen hver dag.
-Lar blodet BLØ på trening.
-1 kg kylling, HVER dag.
-Har janteloven i PWO-shaken.
-37% ren.
The list!
Big Boy
Mitt bidrag.
Det finnes også en YT med banan og jordbærsmak, den smaker helt nydelig og er mye bedre enn sjokovarianten.
Ble skuffet over q sjokomelk.. Litago var mer fyldig og god på smak. Q'n virka som cann med svak smak av sjokolade..
Stevens helsereform - sommeren 2010:
Første mål; 50armhevinger, 25chins og store forbedringer i bevegligheten.
Best på smak!
Næringsindhold pr. 100 g.
Energi 300 kJ/70 kcal
Protein 3,3 g
Kulhydrat 10 g
Fedt 2 g
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Dere har glemt en! Selv laktoseintolerante kan drikke sjokomelk nå![]()
![]()
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Ikke uten laktose, men laget på laktoseredusert melk (så det er så lite at de aller, aller fleste tåler det helt greit). Den laktosereduserte melken er søtere, så da slipper man å tilsette så mye sukker i det.
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
syntes Q melka er best av de to. Banansplitten er herlig ja![]()
Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups
- Pricilla Queen of the Dessert -
hva skjedde med litago sin "mocca"-sjokolademelk?? fikk aldri smakt den, men fikk plutselig lyst... :P
Litago milkshake på 1L kartong var faen meg EPIC!