Et lite tips, Rimi ved Heimdalsgata har Skyr på tilbud i skrivende stund til èn krone boksen![]()
Et lite tips, Rimi ved Heimdalsgata har Skyr på tilbud i skrivende stund til èn krone boksen![]()
http://www.dingsekongen.no
oi oi! Jeg løper!
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Jeg kjøpte 24stk til 10,- pr. stk og trodde det var billig.
Jeg er der allerede moreheavy, 60 meter på 8.4!!!
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Kjøpte et brett på Rema her før jul til 7,- pr stykk men de hadde bare noen dager igjen på bestfør dato..
Jeg spiste bare en om dagen så de rakk å gå ut 14 dager på dato, uten jeg merket noe forskjell på dem fordi om de jeg hadde.. holder seg sikkert 1 mnd over dato i kjøleskap
De spiste jo skyr på Island lenge før de fant opp kjøleskap og minusgrader
hvorfor har de ikke sånt her?!
www.mthereseo.blogg.no
Fordi de mest sannsynlig ikke har masse skyr som må ut av butikken fordi det går ut på dato![]()
Makan! Her er samtlige butikker heller UTSOLGTE for Skyr.. SÅ blir nok dårlig med slike tilbud på meg.. Sunn by? :P
<3Fitnessfrøken<3
Jeg har prøvd en 4-5 butikker nå og blir foreløpig bare sett rart på :P
Jeg sliter med å finne Skyr for tiden! Bunnpris og Rema har det ikke mer. Er produktet på vei ut?
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Går vel ann å slenge de i frysern og ta de opp dagen før de skal spises?
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
godt mulig du får iskrystaller i den da
www.mthereseo.blogg.no
Man vil få iskrystaller om man fryser yoghurt/skyr uten å røre i den. Kan helle over i en boks og røre annenhver time under innfrysning, så har man ikke det problemet![]()
eller bare hive innpå!
www.mthereseo.blogg.no

Hva er skyr?
Det er vel smakssatt kvarg, er det ikke?
smakssatt kvarg og islandsk styrkegraut høres veldig attraktivt ut for en som ikke vet hva Skyr er fornoe:P
www.mthereseo.blogg.no
Én ting er sikkert- og det er at Skyr er forbanna godt!![]()
<3Fitnessfrøken<3
Fy faen i svarte helvete så lei jeg er av skyr nå![]()
Man skulle tro at den sterke kunstige smaken ble too much etter bare noen bokser. Hvor mange kg har du spist?![]()
Står det best før eller siste forbruksdag på de ?
Skyr med vanilje og blåbær er min nye favoritt!
Har ikke spist Skyr siden dette![]()
skyr er godt ja, særlig med kanel!men den nye med blåbær kan di bare slutte å produsere.. det var direkte ekkelt
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
hm... bare for å kverrulere:
neida, men jeg forstår ikke helt... mener å ha lest flere ganger at kanel er bra for fettforbrenningen.. Forstår jo at en ikke blir slank av kanel alene, men at kanel ikke er bra.. !?
Når kroppen får god insulinfølsomhet, skiller den ut mindre fettdannede insulin, som gjør det lettere å gå ned i vekt eller holde vekten. Virkningen av kanel kan faktisk sammenliknes med et legemiddel som blir brukt mot diabetes type 2. Så lenge du holder deg til den anbefalte dosen har kanel heller ingen bivirkninger. Du kan ha kanel i jus, kaffe og te også, siden kanel er vannløselig. Du må ha minst 2 gram om dagen, og det er viktig å huske på at mer enn det ikke gir ekstra effekt.
Grunnen til at kanel er så virkningsfullt, er fordi den etterlikner insulin. Kanelens aktive substanser, som også kan virke som antioksidanter, påvirker insulinreseptorene på samme måte som insulin. Kanel inaktiverer de enzymene som stenger av insulinreseptorene, og aktiverer de enzymene som slår dem på.
å kan man da lure på om dette stoffet som øker insulinfølsomheten, kan øke opptaket av fett i fettcellene, siden opptaket styres av insulin. Økt insulinfølsomhet burde jo føre til at ikke bare følsomheten i muskler og lever øker, men også i fettcellene? Jo, det er riktig det. Men siden den totale virkningen av insulinmengden minsker, blir virkningen en mindre mengde kroppsfett.
Jeg vil tro at kanel har minimal effekt på kroppssammensetningen til Ola nordmann, kanskje på Lise mus...
Vi trenger ikke akkurat å gå så langt tilbake for å finne en tid når Cinnulin PF var i hyppig brukt blant byggere rundtomkring i kombinasjon med fettforbrennende produkter. Det ble vel også brukt av folk på bulk til tider.
Det sier vel strengt tatt mer om byggere enn om kanel![]()
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2129164/
Purpose
The purpose of this study was to determine the effects of supplementation with a water-soluble cinnamon extract (Cinnulin PF®) on body composition and features of the metabolic syndrome.
Conclusion
These data support the efficacy of Cinnulin PF® supplementation on reducing FBG and SBP, and improving body composition in men and women with the metabolic syndrome and suggest that this naturally-occurring spice can reduce risk factors associated with diabetes and cardiovascular diseases.
Med alt du trykker i deg av tislkudd så kan vel det umulig være dumt å bruke tilskudd som kan redusere faren for diabetes og kardiovaskulære sykdommer? Hvem vet hva slike ting gjør i det lange og brede? Skal bare se at meg og deg detter dau om pga for mye Scivation.
Metabolisk syndrom er bare et fellesnavn for personer med:
- Overvekt, særlig rundt midjen.
- Kroppsmasseindeks (vekt/høyde x høyde), KMI over 27-30 kg/m2 og/eller midje/hofte-forhold over 0,9 hos menn og over 0,85 hos kvinner)
- Høyt blodtrykk - vanlige grenseverdier er overtrykk på 140 og undertrykk på 90, verdier over dette betegnes høyt blodtrykk.
- For høye fett- og kolesterolverdier. Dvs. triglycerider over 1,7 mmol/l, lavt HDL-kolesterol (det "gode" kolesterolet, under 0,9 mmol/l hos menn, under 1,0 mmol/l hos kvinner)
Og de fleste av oss her inne har vel en eller fler av disse?