Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Slanking - noen tips ?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2002
    Hallo, lurte på om det er noen som har noen gode slanketips. Vet at jeg ikke skal spise så mye da, noe som jeg ikke gjør.
    Noen som har spessiell mat som jeg blir mett av, men som også jeg ikke legger på meg så veldig mye. Trener på treningsstudio 2-3 ganger i uka, kanskje jeg bør få meg noe slankepiller av et slag ? For å øke forbrenninga? Kan også tenke meg å mosjonere meg når det blir avbert på veiene og litt varmere i luften.

Vic
    Vic er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2002
    Her er noen generelle retningslinjer

[list][*] Finn ut hva som er ditt vedlikeholdsinntak av kalorier (det vil si: hvor mye du spiser uten å gå verken opp eller ned i vekt)[*] Trekk fra 500kcal[*] Fordel kaloriene på mange (f.eks 6-7) små måltider om dagen. Fordel kaloriene jevnt. Unntaket er de dagene du trener styrke, da legger du en hovedvekt på måltidene etter trening[*] Spis mye fiber for metthetsfølelsen[*] Spis sunt fett (spesielt mye Omega 3 fra f.eks fiskefett og linfrøolje). La fett stå for 15-20% av din kcal-mengde.[*] Spis karbohydrater med LAVT glykemisk indeks. [*] Tren styrke som før, tren HARDT[*] Legg til et par fettforbrennende treninger i uka. Tren da med ca. 60-70% av maks puls, for eksempel 50 minutter + oppvarming[*] Spis proteinrik mat[*] Unngå mettet fett (f.eks mye animalsk fet, melkefett o.l.) og karbohydrater med høyt glykemisk indeks (hurtig-ris, fint brød, bakte poteter o.l.)[*] Glem slankepiller. Er du direkte overvektig (over 30 i BMI) kan du få Reductil fra din lege. Det finnes preparater som er slankende, og som blir diskutert her inne på forumet, men jeg anbefaler at du evt. studerer effekt/bivirkninger nøye før du engang vurderer slike [/list:u]

Off course fucking off course! I wasn't asking, I was telling!!

<font size=-1>[ Denne Beskjed ble endret av: Vic den 2002-03-12 17:49 ]</font>

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2002
    Ja, skal gjøre et verdig førsøk, og må takke

Administrator admin sin avatar
    Ble medlem
    02-2002
    Alder
    43
    prøv å jogg før frokost.. ta en liten proteinshake om du ikke vil miste muskler..

Lignende tråder

1. Slankemetoden PLUSS
    By Wannabe in forum Kosthold
    Svar: 27
    Nyeste innlegg: 29-08-05, 19:29
  2. Svar: 16
    Nyeste innlegg: 16-09-04, 18:56
  3. Noen måneder og noen kilo...
    By Gulliksen in forum Kosthold
    Svar: 17
    Nyeste innlegg: 30-09-03, 08:27
  4. Motivasjon - noen tips?