Hva er værst for kroppen?
Hva er værst for kroppen?
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Hva er verst av sukkersyke og tette blodårer?
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Dette har vi faktisk diskutert tidligereDet går nok litt i gaten som Axmataz beskriver. Samtidig har jo potetgullet blitt "sunnere" i det siste, så kanskje er blodproppfaren blitt redusert?
Gjelder det en porsjon i uka så tror jeg ikke det spiller noen rolle som helst hva man velger å spise. Velg det du synes er best og kos deg. Det gjør jeg![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Smågodt!
http://www.dingsekongen.no
Jeg spurte ikke om hva som var sunt av de to. Men HVIS man skal spise en av de, hva gjør minst skade på kroppen? Når man da ikke er en sofagris, men er aktiv og trener hardt i tillegg.
Jeg heller også mot smågodt, men vil høre flere svar.![]()
For å si det slik, du kommer ikke til å finne ut hva som er verst for akkurat deg, når og hvor og hvordan i hvor store mengder. For eksempel kan det være at smågodt vil ta livet av deg, mens potetgull vil gjøre ingen skade. Who knows?!
sikkert bedre enn sopp og syre i allefall..![]()
Gøtt er det ihvertfall det er det ingen tvil om
Her er det Jeg tror er verst:
BEGGE 2.
Det beste er å styre unna, men om man absolutt må spise små godt eller potet gull så tror jeg det som er minst ille er potetgullet. men om man spiser det bare 1 gang i uken så tror jeg ikke det har noe å si. dette er vel en problem stilling som er mer aktuell for de som spiser dette OFTE.![]()
-Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
-Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
-Trener HARDT, annen hver dag.
-Lar blodet BLØ på trening.
-1 kg kylling, HVER dag.
-Har janteloven i PWO-shaken.
-37% ren.
The list!
Big Boy
Mitt bidrag.
Smågodt er verst Frodis, men det avhenger jo til en viss grad av mengden, femti poser chips vil åpenbart være verre enn en drops med Kloakk-slam.
Har du noe Dokumentasjon som kan bakke opp din mening?
-1 kg kylling, HVER dag.
-37% ren.
The list!
Big Boy
Mitt bidrag.
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You cant get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, dont be yourself."
-Phil Baroni
Dette er da elementært. Smågodt er overhodet ikke usunt, siden det ikke inneholder noe fett, så er det jo perfekt til oppkarbing![]()
![]()
![]()
![]()
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Smågodt har en fast plass i min refeed. Men det har jo potetgull og. Så jeg var tydeligvis ikke til noe hjelp i det hele tatt.
Spis mørk sjokolade.![]()
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
jeg spiser masse chips om dagen! trodde det hadde blitt sunt nå i og med de bruker planteolje! i alle fall sier dem det på reklamen, har jeg blitt lurt![]()
Ikke rart sommerformen er så veldig langt unna i år![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Av to onder, velger jeg det som smaker best. Mmm
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You cant get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, dont be yourself."
-Phil Baroni
Ingen av de er usunn sålenge ingen ser deg når du spiser de, husk at kalorier virker ikke når de spises i smug. I verste fall så blir du bare gladtjukk slik som meg
.......................................R.I.P..........................................
smågodt og sjokolade eier potetgull og annet så JÆVLA hardt. Jeg og en pose smågodt er FARLIG kombinasjon...
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
I oppveksten hadde jeg null problem med å kjøpe meg en to liter isboks hver lørdag, for så å spise den alene på en halvtime, deretter spise halve godteposen til lillebroren. Som forsåvidt alltid hadde julesteømpa si til etter påske. Var vi i Sverige, så var godterier borte på bilturen hjem, gjerne 1kg+. Lite sunt... Dog, ble mer snacks når man ble eldre å fikk smaken av alkohol. Snacks/chips er taperen hos meg siden det oftere er i samband med mere driiit for kroppen![]()
Stevens helsereform - sommeren 2010:
Første mål; 50armhevinger, 25chins og store forbedringer i bevegligheten.
Godteri er for barn. Ta heller et glass konjakk.
konjakk-sjokolade finnes jo, konjakkchips er jeg mer skeptisk til![]()
Du får gå vitenskapelig til verks FF.
Først 3 uker hvor du kjører på med harde doser smågodt. Tester alle kroppsfunksjoner før og etter..
Så kjører du noen rolige uker for å få smågodtet ut av systemet, før du gjentar forsøket med 3 uker på potetgullkjøret..
Enig med LurePer, lite som slår en god konjakk. Men hushjelpen klager mindre når jeg spretter en pose chips på tirsdagen enn om jeg åpner konjakken, så det blir en del chips her i huset. Jeg blir faktisk minnet på at jeg må huske å puste inni mellom når jeg spiser chips...
Du minner meg litt om meg FV. Jeg spiser ikke chips,jeg INHALERER de.
*pust-pes* hehe
-1 kg kylling, HVER dag.
-37% ren.
The list!
Big Boy
Mitt bidrag.
he he. men er ikke chips egentlig for proletaret?
Har du plass til mer i magesekken så spiser du mer kjøtt.
God biff > Potetgull og smågodt
Lysten på smågodt og potetgull forsvant da jeg mistet tankene om at mamma skulle suge kuken min.
Jeg mener, personlig tror jeg det var knyttet til fantasier om barndom og trygghet. Dette videreførte jeg da ved hjelp av smågodtet.
Sist endret av Arralou; 09-07-10 kl 12:53