Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: Smoothie og proteinpulver

Supsup jnaz sin avatar
    Ble medlem
    03-2007
    Alder
    22

Smoothie og proteinpulver

Smoothie med prot pulver vs smoothie uten prot pulver? Uten vinner lett, fy faen noe mer kvalmt enn smoothie med protein pulver i skal man lete lenge etter.

Når jeg lager det med protein pulver så blir den så puffy at det gjør vondt. Er det slik når dere mekker det? Kom gjerne med oppskrifter og metoder for å ikke få den så puffy, men fyldig og kald som når man ikke bruker protein pulver.

Selv bruker jeg en god del frossen bær, frukt, mager vanilje/vanlig kesam, fun saft, kanel, korn av et eller anna slag og litt oliven olje

Idag brukte jeg ca det samme, men jeg hadde litt tech nutrition oppi. Det er det samme med alt av prot pulver jeg har prøvd, mammoth gainer, norkost, prot fabrikken og tech nutrition.

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Ikke putt oppi så mye bror. Litt vaniljepulver holder.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

homogravid slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Synes smoothie blir bedre med proteinpulver. Bruker Norkost sin Whey. Jordbær eller vanilje er knall.
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Lag smoothie uten da og ta en shake etterpå?
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Supsup jnaz sin avatar
    Ble medlem
    03-2007
    Alder
    22
    Har ikke mer enn en serving doghomie. Jeg can`t understænd wai den blir så fluffy. Se for dere med prot pulver, er som å drikke bomull, uten blir som å drikke.. Ja smoothie. Tenker jeg får bare suck it up, skal man bli HYUG så må man værra hardkår. Stay big brødre.

Bare mitt bidrag -Jnaz-

Edit: Hva blander du med Slogum? Gimme step by step

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Prøv optimums whey, knallpulver på smak. Iallefall sjokolade. Har prøvd vanilje også, men syns liksom ikke den var noe spesielt i forhold til andre vaniljepulver jeg har smakt, som feks norkost sitt. Så på vanilje forsvarer den kanskje ikke smaken.

Jordbær har jeg aldri smakt. Kan ikke fordra jordbærpulver.
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Elite Broscientist McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Br0r.

Hva skal du med proteinpulver hvis du har mager kesam oppi?

Jeg syntes forøvrig at det virker til å være feil proteinpulver i blandingen. Det kan bli riktig så smud!
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

homogravid slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av jnaz Vis post
    Har ikke mer enn en serving doghomie. Jeg can`t understænd wai den blir så fluffy. Se for dere med prot pulver, er som å drikke bomull, uten blir som å drikke.. Ja smoothie. Tenker jeg får bare suck it up, skal man bli HYUG så må man værra hardkår. Stay big brødre.

Bare mitt bidrag -Jnaz-

Edit: Hva blander du med Slogum? Gimme step by step

50g proteinpulver, 1 banan, rundt 50g jordbær og 50g blåbær, litt biola, neve mandler og 3-4 dl vann. Blir den alt for tykk er det jo bare å ha i litt ekstra vann.
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

Supsup jnaz sin avatar
    Ble medlem
    03-2007
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av McBain Vis post
    Br0r.

Hva skal du med proteinpulver hvis du har mager kesam oppi?

Jeg syntes forøvrig at det virker til å være feil proteinpulver i blandingen. Det kan bli riktig så smud!
    Må ha mere protein om jeg skal bli svær, og skal jeg bli svær, ja da må jeg trykke i meg MYE protein, for det funker. Ellers er det greit å slippe 20 kr +++ hver gang jeg lager en smoothie går fort 1L smoothie 1-2 ganger om dagen Greedy, I knooow.

Okai slogum

Er heller ikke fan av jordbær pulver baronen

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.