Heisann, jeg er 15år gammel. og etter styrke/kondisjons trening pleier jeg og spise 6-7 skiver med ost og kokt skinke. får jeg i meg nokk proteiner av det. eller må jeg spise mer?
Heisann, jeg er 15år gammel. og etter styrke/kondisjons trening pleier jeg og spise 6-7 skiver med ost og kokt skinke. får jeg i meg nokk proteiner av det. eller må jeg spise mer?
Hei kamerat. Det kommer ann på hvor mye pålegg du har på brød skivene. Men om du drikker ett par glass melk til maten så burde du få i deg nok.
-Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
-Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
-Trener HARDT, annen hver dag.
-Lar blodet BLØ på trening.
-1 kg kylling, HVER dag.
-Har janteloven i PWO-shaken.
-37% ren.
The list!
Big Boy
Mitt bidrag.
høres ut som to måltider. Bør nok hive i deg noe mer enn det. Middag + noen mellommåltider med nøtter og sjokomelk bør fikse biffen.
Etter trening hiver jeg i meg en shake og ca. en time etter kvelds"middag", masse kjött som regel!
Jeg har gått opp i vekt av dette, om det er vektökning du er ute etter, så har hvertfall dette funket utrolig bra på meg![]()
"Lift heavy ass weight. Heavy ass weight makes muscles grow. Heavy ass weight can be in any rep range, because it is heavy ass weight and is kicking your balls seven ways to Sunday"
6-7 skiver med ost/skinke vil nok gi deg nok proteiner etter en kondisjonsøkt eller styrkeøkt ja![]()
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"