Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Spise

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2010
    Alder
    17

Spise

Heisann, jeg er 15år gammel. og etter styrke/kondisjons trening pleier jeg og spise 6-7 skiver med ost og kokt skinke. får jeg i meg nokk proteiner av det. eller må jeg spise mer?

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Hei kamerat. Det kommer ann på hvor mye pålegg du har på brød skivene. Men om du drikker ett par glass melk til maten så burde du få i deg nok.
    -Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
    -Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
    -Trener HARDT, annen hver dag.
    -Lar blodet BLØ på trening.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -Har janteloven i PWO-shaken.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

Supsup jnaz sin avatar
    Ble medlem
    03-2007
    Alder
    22
    høres ut som to måltider. Bør nok hive i deg noe mer enn det. Middag + noen mellommåltider med nøtter og sjokomelk bør fikse biffen.

Medlem breilid sin avatar
    Ble medlem
    01-2007
    Alder
    27
    Etter trening hiver jeg i meg en shake og ca. en time etter kvelds"middag", masse kjött som regel!
    Jeg har gått opp i vekt av dette, om det er vektökning du er ute etter, så har hvertfall dette funket utrolig bra på meg
    "Lift heavy ass weight. Heavy ass weight makes muscles grow. Heavy ass weight can be in any rep range, because it is heavy ass weight and is kicking your balls seven ways to Sunday"

Gladfeit! kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    6-7 skiver med ost/skinke vil nok gi deg nok proteiner etter en kondisjonsøkt eller styrkeøkt ja
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.