Viser resultatene 1 til 35 av 35

Tråd: står fast på deffinga!!! hjælp!

To
    To er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2010
    Alder
    23

står fast på deffinga!!! hjælp!

Hei !

Jeg har deffet snart 12 uker. Har gått ned 12 mm på fettklipa på magen, 4 cm ned i midjen. Og før jeg begynnte å deffe så veide jeg 70 kg. Jeg er 169,5 cm høy. Har ikke gådt ned i fett på nesten 2 måner! Jeg spiser fra 1000 til 1200 kalorier om dagen og trener styrke og har minst 3 karido økter i uka. Og jeg veier fortsjatt 70 kg!

Synes dette er litt rart for at etter som jeg har gått ned i fett men fortsjatt veier det samme... Og har ikke gått ned i fett på nesten 2 måner! Hva gjør jeg feil? Det er greit at jeg veier det samme, men synes det er litt besyndelig at jeg veier fortsjatt like mye og ikke har gått ned i fettprosent.

To
    To er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2010
    Alder
    23
    Jeg glemte å si at protein inntaket per dag er på ca 40%.

PKMN PROFESSOR discipline sin avatar
    Ble medlem
    02-2010
    Er du 110% sikker på at du spiser 1000-1200 kCal om dagen?

Lord of the living dead Premutos sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    30
    Skriv opp hva du spiser på en dag så kan vi kommentere.

To
    To er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2010
    Alder
    23
    Jeg regner ut matn min på fitday.com

Det jeg spiser på en dag er:

3 kyllingfiler
    2 havre knekkebrød
    1 nutrilett bar
    2 hatting pitabrød
    to salatblar

til sammen er det 1020 kalorier

39% protein
    12% fett
    50% karbo

Lord of the living dead Premutos sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av To Vis post
    Jeg regner ut matn min på fitday.com

Det jeg spiser på en dag er:

3 kyllingfiler
    2 havre knekkebrød
    1 nutrilett bar
    2 hatting pitabrød
    to salatblar

til sammen er det 1020 kalorier

39% protein
    12% fett
    50% karbo
    Skulle vel definitivt vært noe sunt fett der?
    Man må vel spise fett for å forbrenne fett

Medlem LordPump sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Mer sunt fett, mindre karbo.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Du har gått ned 4cm i midjen og 1,2cm på klypa de første 4ukene og de siste 8ukene så har det ikke skjedd noe som helst ?
    Har du økt styrken underveis ?

Å veie det samme gjennom en diett er optimalt etter min mening, den beste deffen jeg noen gang har gjennomført begynte på 96kilo og endte på 94kilo, gikk da ned fra ca 95 til 76cm i midjen så se deg ikke blind på vekten.
    Hva sier speilet og styrken ? ser du bedre ut, har du økt styrken ?

1000-1200kcal skulle tilsi at du skal miste fett men det kan jo hende at du ligger så mye i underskudd at kroppen slapp fett de første ukene for så å gå på sparebluss fra uke 4 og ut.
    En liten omdisponering av maten og litt opp på kaloriene kan få igang framgangen igjen.

Noe så enkelt som å ta deg 2ss med selolje om dagen kan få ting igang igjen

To
    To er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2010
    Alder
    23
    Det fettet kommer fra en den maten jeg spiser, tar udos choice noen ganger, eller så bruker jeg litt oliven olje når jeg steker kyllingen.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Udos choice noen ganger holder nok desverre ikke, jeg ville spart de udoskronene og kjøpt en olje med omega3 istedet og fettinntaket ditt er mikroskopisk lite.
    Fettet du steker kylllingen i det vil hjelpe deg i liten grad så ikke regn det inn

To
    To er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2010
    Alder
    23
    Det jeg har merket at jeg har blitt mye sterkere tross til at jeg deffer. Fastere i fisken for å si d sånn. Musklene mine har blitt mere tydligere og virker større, men det kan jo bare være en illusjon av at det er mindre fett.
    Synes jeg ser mye mer sterkere og mer atletisk ut. Men hvis jeg Har gått ned i fett og opp i muskelmasse så er det litt rart også.. Etter som jeg er jente, og det er vanskeligere å legge på seg muskler.

Hvet ikke om jeg "tørr" å gå opp i kalorier, for jeg trener 3 ganger i uken + cardio på hver økt. For uten om det så er jeg ikke så mye i aktivitet, jeg jobber mye sittende og har ikke en fysisk tung jobb.

Jeg gikk fra 22 mm til 12 mm på klipa, å fra 78 cm til 74 cm rundt midja.
    Men som sakkt, ja jeg har stått helt stillt i nesten 2 måner... Fustrerende!

To
    To er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2010
    Alder
    23
    finnes det annet alternativ enn sel olje? Hvorfor er Udos choice ikke bra nåkk? For på flasken så står det at det er omega 3, 6 og 9 fra vegetabilske kilder. Er det ikke nåkk omega 3 i den?

har 20kg biceps Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Udo er hysterisk dyrt. Vitapro hjertegod er full av bra fett til 1/4del av prisen.
    'Feo, Fuerte y Formal'

To
    To er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2010
    Alder
    23
    ja den var ikke akkurat billig nei:P hehe

Egendefinert brukertittel Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Følg speilet, ikke set din lit til vekta og klypa. Som du selv sier så ser du forbedringer, det er disse som teller. Ikke hva noen siffer på en skive sier.
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

-passar under sängen Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Om du har stoppet opp må du endre på noe
    www.mthereseo.blogg.no

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Legg deg på vedlikeholdskalorier i et par ukers tid slik at forbrenning, hormoner osv får stabilisert seg. Etter pausen kan du begynne på et mer gjennomtenkt opplegg
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

To
    To er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2010
    Alder
    23
    dhaa:P det er jo der for jeg spørr;P

To
    To er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2010
    Alder
    23
    Det høres ut som en god ide Jeg er ikke helt sikker på hva min vedlikedholds inntak bør være. Hvordan regner man det ut?

To
    To er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2010
    Alder
    23
    Tror jeg skal vennte med de vedlikedhold til påsken:P hehe

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Jeg tror ærlig talt du startet for lavt - selvfølgelig går du fort (og gæli) ned av dette men til slutt stagnerer du noe voldsomt og kan risikere å legge på deg litt igjen når du justerer opp - derfor er det veldig viktig å ikke justere for fort opp - men kom deg på vedlikeholdsnivå ved å stadig justere noen hundre kcals opp for hver andre uke. Dermed kan du justere ned igjen

Min teori.. jeg mener det er bedre å starte for høyt og justere ned enn å starte for lavt, justere seg opp igjen for deretter å starte på nytt igjen.
    www.mthereseo.blogg.no

Elite Broscientist McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Man må ha sporadiske spisedager for at ikke leptinnivåene skal havarere. Med ca. 1100 kcal døgnet ville det være minst en gang i uken, hvor du primært spiser masse karbohydrater samt 2 gr./kg kroppsvekt protein.
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Og for ikke å tære for mye på muskelmassen - siden du ikke har hatt så store mengder protein tør jeg banne på at du har mistet litt muskelmasse
    www.mthereseo.blogg.no

To
    To er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2010
    Alder
    23
    Jeg fikk hjelp for en stund siden til å regne ut vedlikedholdet. Mitt vedlikedhold lå på 1500 cal. Og har hørt at 80% av vedlikedhol ikke er for hardt. Så det blir 1200 kalorier om dagen. Har nettopp begynnt å spise 1200 kalorier.

Og før jeg begynte seriøst med deffinga så spiste jeg 1400 kalorier om dagen for å forbered psyken å magen på lavt inntak. Trappet ned fra 1400 til 1000 kalorier på 3 måneder. For 4 uker siden så trappet jeg opp til 1200 kaorier om dagen.

Har helldigvis ikke mistet muskelmasse. Har økt litt i styrke å og har samme vekt som før jeg begynnte å deffe. Men gått ned i fett

Wopp Wopp veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    da har du blitt lurt...vedlikeholdet ditt ligger nok nærmere 2200 kcal, om ikke over.
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Jeg har store vanskeligheter med å tro at du har økt i styrke på 1000kcal - to dager i uka ja, men ikke hver dag i hvor-mange-uker/mnd-du har deffa
    www.mthereseo.blogg.no

To
    To er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2010
    Alder
    23
    har økt i noe noen øvelser, men stoppet å øke ca da jeg slutett å gå ned i fett. Så musklene har vell brukt av det ekstra som er til overs i begynnelsen av deffe perioden. Men nå har det stoppet selvfølgeli.

Tor ikke jeg har mistet muskelmasse etter som jeg startet på 70 kg og er end opp med 70 kg etter å ha gått ned 12 mm fett på klipa på magen å 4 cm ned i midjen. Men det er bare min teori. For jeg vet ikke ellers hvordan jeg kan forklare hva som har sjedd

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Virker som du har full kontroll - så hva trenger du egentlig hjelp til ?
    www.mthereseo.blogg.no

To
    To er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2010
    Alder
    23
    har stagner en god stund. Å lurte på om noen gode triks eller råd til å få fart på ting.

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Vi har alle sagt du ligger for lavt (eller for høyt) og at du må endre på noe. Jeg vil likevel påstå at du har mistet muskelmasse på så lite kcal(noe annet er egentlig litt fysisk umulig) - om du ikke har noen målinger på dette så står jeg på mitt

Hvilke øvelser har du økt i - hvor mye?
    www.mthereseo.blogg.no

Egendefinert brukertittel Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Andre som lukter selvironi her?
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

GrEmLiNgS` Puppet MiaMari sin avatar
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Hmm..mulig den basale forbrenningen din er 1500 kcal, så du må nok over 2000 for vedlikehold ja Juster opp på 2000 og kutt derifra

Wopp Wopp veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Godfather Vis post
    Andre som lukter selvironi her?
    hahaha
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Hva med å bytte ut kylling med f.eks laks? Da får du i deg sunt fett og omega3, samt at du slipper å "spe" på kosten din, bare bytte matvarer. Den bør dog justeres litt med tanke på Kcal.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Bronse Member mYth sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    29
    få også en tredjepart til å hjelpe deg å vurdere. det som blir nevt tidligere i tråden er at du ikke skal se for mye på vekta, men du skal heller ikke speile deg ihjel. du blir bra tullete i hodet og kan etterhvert se mye merkelig når du speiler deg for mye. en tredje part som hjelp vil sette et mer objektivt syn.

EDIT: litt gammel post, såg det ikke :P
    Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.