Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Strekk merker på armene

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003

Strekk merker på armene

Er på mitt livs deff nå, men har et lite problem.
    Kiloene renner av meg men jeg har begynt å merke noen skikkelig strekk merker på armene(over halve bicepsen).
    Hva kommer dette av?
    Har aldri vært plaget med strekk merker men nå er jo det masse på armene. Er det noe jeg kan gjøre for å gjøre sånn at de blir mindre synlige? En ting jeg lurer på er om de går vekk etter noen år eller er de
    der for altid?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    06-2003
    Det finnes desverre ingen behandling for strekkmerker med dokumentert effekt. Det er mange kremer på markedet som hevder å være til hjelp, men jeg ville ikke brukt noe penger på disse var jeg deg. Da gjør gode, gamle natusan bodylotion samme susen! Men du kan jo prøve noe kjerringråd. Vet ikke hvor godt de hjelper, men det er vel kanskje bedre enn ingenting. F.eks smøre inn området regelmessig med spenol, mandelolje, olje med E-vitamin eller andre fete kremer og oljer.

Du kan få misket strekkmerkene ved hjelp av laserbehandling. Peeling med laser eller diamantsliping kan desverre gi store plager og resultatet varierer fra person til person, alt etter hvor dype og gamle strekkmerkene er. Nå er det desverre noen som har mer genetisk anlegg for å få strekkmerker, men du kan trøste deg med at de vil blekne med årene. Sommerbrun hud vil om ikke fjerne dem, så iallefall kamuflere dem litt!

Ble medlem
    05-2003
    ok,men hvordan kan de komme nå?
    Er har ikke sett dem før men nå som jeg deffer er de synlige som bare det...
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    De kommer som regel av rask økning av vekt og/eller omkrets.
    Normalt for folk som går igjennom store vektforandringer i puberteten.

Ble medlem
    05-2003
    ja men det burde jo ikke være mulig å øke i størrelse i armene samtidig som man mister kg i deff.
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Superior newbie
    Ble medlem
    04-2002
    Alder
    27
    jeg har også en god del strekkmerker på armene. De kom etter jeg for snart et år siden startet med å HIVE inn med druesukker og "overdoser" med kreatin, jeg veide 68kg for to år siden, nå veier jeg 90- kg. Økte enormt i vekt til tider. Mitt eneste råd er å knuse noen mandler i katte-urin og smøre det på merkene med reke-salat.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.