Viser resultatene 1 til 15 av 15

Tråd: Strømstad.. hva og hvor?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    10-2009
    Alder
    36

Strømstad.. hva og hvor?

Ok, ikke skyt meg, jeg bare spør. Jeg vet ikke hva slags regler dere har på sånt her inne(har prøvd å leite litt), men for meg så bør alt som er lov i sverige og danmark være lov i norge, noe annet er jo bare politikk.
    Men jeg har altså lyst å kjøpe en gladpakke, så jeg får litt boost på treningen. For 10 år siden kjøpte jeg effiser fra mine housevenner, men den tiden er long gone. Men de funka jo veldig bra, og holdt meg også fokusert når jeg geeker(er programvareutvikler). win-win lissom.
    Noen som har navn på butikk og anbefalt produkt i Strømstad(mest praktisk å reise dit for meg)?

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    PS !
    Det er like strengt og gjerne strengere i Danmark enn i Norge.
    Er ingen som selger effedrin over disk i Strømstad så hvor du skal få tak i slikt det tror jeg ikke egner seg for fitnessprat

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    10-2009
    Alder
    36
    Ja, ok, men ephedra tenker jeg på da, ikke nødvendigvis efedrin. Det får man jo ihvertfall kjøpt i sverige. Hvor kan jeg få kjøpt det?
    har sett at det selges thermapower(?) på nett til Sverige og Danmark. Men altså ikke til oss nordmenn.

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Etter hva jeg har hørt får man kjøpt eff under disk i byggersjappa i 2etasje på svinærn, men har aldri prøvd det selv så kan ikke gå god for at det er sant.
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Medlem tnt^85 sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baronen Vis post
    Etter hva jeg har hørt får man kjøpt eff under disk i byggersjappa i 2etasje på svinærn, men har aldri prøvd det selv så kan ikke gå god for at det er sant.
    Kan neppe kalles under disk når det står synlig fremme
    Hehe

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av tnt^85 Vis post
    Kan neppe kalles under disk når det står synlig fremme
    Hehe
    hvor?
    Skal en tur til svinærn te lørdan, vært moro og se om jeg finner det fremme.
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Medlem tnt^85 sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Har sett det rett bak disken på den sjappa før. Vet ikke hvordan det er der nå.Lenge siden sist.

Bronse Member olert sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    37
    Tomt de står i skapet mitt :-D
    R.I.P Pondus 03.04.07

bip
    bip er ikke aktiv
    Medlem bip sin avatar
    Ble medlem
    05-2008
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baronen Vis post
    hvor?
    Skal en tur til svinærn te lørdan, vært moro og se om jeg finner det fremme.
    står ikke synlig fremme
    "even if you win a disscusion on a internett chat or forum your still a retard"

Rå som få! adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    hamstra kyllingfilet fra svenskebåten i dag. 4kg for 135 kroner. det er ikke gale 12 kilo kyllingfilet. 10 kilo karbonadedeig og 10 kilo indrefilet. mmhmm
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    10-2009
    Alder
    36
    Jeg antar at det er snakk om http://www.halsokostbolaget.com/ ?
    De finnes i strømstad også, og der har jeg vært. Jeg har kjøpt st2 der før kommer jeg på, og etter som jeg ser så inneholder de synephrine tror jeg. De funka egentlig sånn passe, men var ikke helt topp. Etter å ha googlet litt så forstår jeg at El-tigre er bedre? Og etter hva jeg kan skjønne ble det solgt fra tnshop.no tidligere, men ikke nå
    Noen som vet hvor jeg får kjøpt denne el-tigre? Eller har erfaring med den? Skulle nesten fått kjøpt meg postkasse i sverige eller noe, synes den thermapower virer imponerende på websiden ihvertfall :P
    Er så lei av norge, får ikke kjøpt normalt kosttilskudd som er lov i resten av skandinavia, mens i bergen deler de ut gratis heroin til narkomane......
    Jaja, godt det er lov med redbull nå da ihvertfall..

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Er så lei av norge, får ikke kjøpt normalt kosttilskudd som er lov i resten av skandinavia, mens i bergen deler de ut gratis heroin til narkomane......
    Hvor mener du de gjør dette ?
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    10-2009
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av moreheavygravy Vis post
    Hvor mener du de gjør dette ?
    hva mener du, heroin eller redbull? hehe.

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Heroin
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    10-2009
    Alder
    36
    Dette er jo litt off topic, men de snakket om det på nyhetene for et par dager siden.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.