Viser til tittel på posten![]()
Viser til tittel på posten![]()
Nei jeg gjør ikke det gitt, synes ikke det er nødvendig.. men jeg lager meg jo gjerne ca beregninger.
But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro
For meg betyr ordet diett et fast kosthold, og det har jeg året rundt. Så jeg er aldri ikke på diett, ergo maten blir alltid veid![]()
absolutt ikke
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro
Jeg trenger sikkert ikke å veie alt, men kjøkkenvekten står jo alltid midt på kjøkkenbenken så det er ikke noe arbeid å sette boksen på den istedefor på benken ved siden av.
All mat under 500gram er pålegg.
'Feo, Fuerte y Formal'
Samme her.. veier maten året rundt (og spiser forsåvidt nesten det samme) bare justerer mengde/sammensetning etter hva som er målet.
Er dog litt ulik i nøyaktighet avhengig av mål, når jeg har lavt inntak er jeg mere nøye med at hver boks inneholder like mye kjøtt/fisk/brokkoli/ris. Resten av året bare veier jeg opp xg kylling, xg torsk, par poser brokkoli xg ris tilbreder for så å dele på øyemål.
nope, så nøye er jeg ikke
Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups
- Pricilla Queen of the Dessert -
Jeg gjorde det for ca 10 år siden, men når man alltid lager maten sin selv, har man etterhvert et ganske så presist øyemål for matmengder. Det blir simpelthen for jobbigt med all veiing. Men jeg bruker fortsatt målebeger/måleskje for noen av ingrediensene.
I Just Love The Way You Talk About Me