Har tenkt til å gå til innkjøp av dette produktet. Er det noen som har erfaringer, eventuelt tips/råd om dosering? Takker for svar!
MVH
varg
Har tenkt til å gå til innkjøp av dette produktet. Er det noen som har erfaringer, eventuelt tips/råd om dosering? Takker for svar!
MVH
varg
Har brukt følgende av disse produkttypene gjennom de siste 2 årene ...minst.
Hjemmelaget YohHCL produkt i japanolje,aloevera,vann og det fungerte "sådær"
Denne vet jeg ikke hvor du kan få kjøpt
Cutting gel .........
Kjøpes hos PF
Lipoderm Y har jeg brukt mye og er meget fornøyd med den ,den inneholder ca 6gram YohHCL pr flaske
Kjøpes hos musa
Yohimburn DF og vanlig har jeg og brukt , de inneholder 3,5gram YohHCL pr flaske , den siste som heter DF trekker jeg ikke så mye veske på som jeg gjorde med den gamle. Denne kjøper du fra EF
doserer rundt 3 "squirts" 2ggr pr dag på lipodermen eller yohimburnen. yohimburnen lukter veldig. så da er det bare å velge å vrake.
Bruk et konsentrert område over en periode og bytt så til et annet område en periode i stedet for å omtrent bade kroppen i dette.
Overdoserer du så blir du kvalm og uvel , dette gjelder ikke cuttig gel.

Typisk, når jeg endelig får "maka" meg til å bestille Yohimburn, så har musa fått inn Lipoderm. Typisk min flaks, men Ce la vie. Vet du om han har stort lager?
er ikke slike produkter mest hjelpelige når man neste er så rippa som man kan bli og bare skal ha vekke de siste få gramma.. eller kan det være nyttig uansett?

Så vidt jeg har forstått det, så er det når du skal kvitte deg med de siste lagrene av fett. Fungerer best på såkalt østrogenbasert fett.
Tør jeg spøre om doseringer her?Opprinnelig skrevet av Byggern
-E195
Takker for svar byggeren. Tror jeg går for Lipoderm Y. På vilket tidspunkt under dietten bør man begynne med dette?
MVH
varg
Jeg kjører de fra dag 1 men det er klart at det ikke er noen vits å smøre på når det fortsatt er masse cm med fett på lovehandlsen om det nå er der du vil ha det.
Vil Lipoderm Y hjelpe på områder med mye fett?
Eller er det bare på områder med litt fett bare? Sånn finishline opplegg?
Vil hjelpe uansett ,men har du 5-10cm fett på håndtakene så vil du bli skuffet for da vil du neppe klare å si om det er kremen som har gjort jobben for deg.
Jeg har smurt nederst på ryggen og nederst på maven , de 2 områdene er nå så lavt på fett at øverste del av maven som før jeg begynte å smøre var mindre fett på plutselig er den plassen i midjen jeg har mest fett... vel da vet jeg jo hvor je må smøre neste uke da![]()
Hvor lenge bruker du kremen om gangen (eller har du brukt konstant i 2 år)? Når på døgnet er det mest hensiktmessig å smøre på? Har du fått den "vannete looken" av Lipoderm-Y?Opprinnelig skrevet av Byggern
Noen som har vært borti noen av de nye produktene musa har tatt inn? Syntheselen, Synthergine, Synthelamine og Diuret X?
JA, det skal gjøre vondt...!!!
Bruker bare i enkelte fett dropp perioder , trekker vann på Lipodermen ja .
Smører om morgenen og om kvelden.

jeg finner ikke lipoen på musa sin side![]()
..........
Da trenger du briller...
2 LIPODERM-Y
-
950.-
Mer Info
Hvis ikke kan du prøve å trykke Ctrl + F5
No brain, no gain.
Tips til de som skal bruker lipoderm Y.
Tilsett 20ml Japanolje oppi flasken om du skal bruke den på brystområdet , da vil du få en "instant" effekt av sammentrekning i området og ser bedre med en gang.
Hvor får man japanolje? Hva er effekten av det alene?
x
:)
Japanolje, pepperminte olje på helsekosten.
Effekt alene ! det samme som om du skvetter iskaldt vann på kroppen (stiff nipples)