Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Jeg hadde et par sånne bøtter en gang. Ble med den gangen, for å si det sånn. Smaken er veldig "sterk" og jeg ble veldig lei av den. Hørt flere som mener det samme, men har en kompis som har holdt seg til 90+ lenge.. Tror det er en sånn elsk-hat-smak. Prøv det ut, men kanskje ikke et pulver man bestiller 30kg av første gangen![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Hadde en bøtte med vanilje for noen år siden. Grei smak, høyt proteininnhold og lav pris. Jeg vurderer å bestille noen bøtter derifra i nær fremtid.
-Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
-Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
-Trener HARDT, annen hver dag.
-Lar blodet BLØ på trening.
-1 kg kylling, HVER dag.
-Har janteloven i PWO-shaken.
-37% ren.
The list!
Big Boy
Mitt bidrag.
jeg ville ikke brukt det om jeg fikk det gratis men det er da megvet om flere som bruker det og har brukt det i årevis som er fornøyde.
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
likte ikke smaken i det hele tatt. En kompis syntes den var veldig god, kjøpte en del bøtter på et bulktilbud og gikk totalt lei etter en del bøtter.
en del år siden jeg smakte denne, men mener å huske at det var en renere kakaosmak... amirite?
Kjøpte en bøtte 90+ for en par år siden selv. Helt grei smak synes jeg.
Lei av smaken blir man vel uansett hva slags pulver som kjøpes?
Banan og sjokolade er knall![]()
I'm blue baby
//Kaliber Gym
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Gaspari Myofusion som selges hos gymgrossisten.com er det ihvertfall ikke mulig å bli lei av. Både bøtta med jordbærsmak og bøtta med sjokoladesmak smaker det samme McDonald's milkshake - og det utblandet i vann!!
billigere http://www.proteinbutikken.no/Varevi...=&kat=33&grp=2
billigest http://powergym.mystore.no/ds_produc...roducts_id=449
115kr/kg
dog, jeg har ikke sjekket fraktkostnader.
Se her, ja. Rent kvalitetsmessig er vel 90+ kurrant?
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
"Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men. Do not pray for tasks equal to your powers. Pray for powers equal to your tasks. Then the doing of your work shall be no miracle, but you shall be the miracle."

Ser at jeg har litt annen smak enn de fleste her, jeg ELSKER sjokoladesmaken til 90+,