Viser resultatene 1 til 14 av 14

Tråd: Acai - den nye hypen

Superior newbie Rogern sin avatar
    Ble medlem
    02-2004
    Alder
    31

Acai - den nye hypen

Ser på forskjellige side på nettet av Acai bæret skal være så fantastisk.
    Noen som har gjort seg opp noen mening om dette eller testet det?

http://www.absoluteacaiberry.com/
    http://www.acaiforcemax.com/

Medlem gold sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    28
    Jeg har en kompis som fikk så smaken på det i Brasil at han vurderte å importere for å selge i Norge...ikke hørt noe mer om det,så ble sikkert ikke noe av,men han skrøt det opp i skyene!!

pusi she-ra sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    30
    Spiste en del frossen acai når jeg var i Brasil.Minnet litt om blåbær, helt greit, ble aldri hektet på det som enkelte av de jeg reiste med, som måtte ha det hver dag.

Superior newbie Rogern sin avatar
    Ble medlem
    02-2004
    Alder
    31
    Hadde det noe helsemessig gevinst?

Medlem gold sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    28
    Det jeg hørte er at det gir deg glattere hud, og inneholder endel antioksidanter!

pusi she-ra sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    30
    Brasilianerne skrøt det opp i skyene. Masse antioksidanter og guaranalignende stoffer fører til økt energi, økt fettforbrenning, tror de mente det var bra for potensen også.. Dette er særdeles viktig for Brasilianere. Høhøhø.. Jeg merket desverre ingen av disse effektene, men mulig de pillene har et litt høyere konsentrat en selve bærene. Ble mer brukt som en slags sunn dessert enn en fatburner. Men kult om det faktisk er begge deler.

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Det finnes mye bra antioksidanter i andre ting enn acaibær. Tomatpuré, for eksempel Acaiting er uforholdsmessig dyrt, og i tillegg stort sett så uttynnet at det ikke har noe for seg. Når man i tillegg har sett at det er langt bedre å spise et bredt spekter av antioksidanter fra frukt og grønt enn enkelte antioksidanter i kjempedoser, ville jeg brukt pengene på noe annet. Grønn te, for eksempel

Men for all del, bær er jo godt.
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

pusi she-ra sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av moreheavygravy Vis post
    Det finnes mye bra antioksidanter i andre ting enn acaibær. Tomatpuré, for eksempel Acaiting er uforholdsmessig dyrt, og i tillegg stort sett så uttynnet at det ikke har noe for seg. Når man i tillegg har sett at det er langt bedre å spise et bredt spekter av antioksidanter fra frukt og grønt enn enkelte antioksidanter i kjempedoser, ville jeg brukt pengene på noe annet. Grønn te, for eksempel

Men for all del, bær er jo godt.
    Enig med do.

Gladfeit! kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    she-ra, er det kvinnemennesket i avataren din på vei til og daske seg selv? Isåfall bønnfaller jeg deg om og legge ut hele bildeserien!
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

pusi she-ra sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    30
    Haha.. Her er et til, etter at hun farget håret og tok permanent. Nå må jeg slutte med dette før dere begynner å oppfatte meg som lesbisk, eller er det allerede forsent...?

Medlem HHHH sin avatar
    Ble medlem
    10-2006
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av she-ra Vis post
    Haha.. Her er et til, etter at hun farget håret og tok permanent. Nå må jeg slutte med dette før dere begynner å oppfatte meg som lesbisk, eller er det allerede forsent...?
    Trodde det var bilde av deg selv jeg..

pusi she-ra sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av HHHH Vis post
    Trodde det var bilde av deg selv jeg..
    Joda. Selvsagt er det det er.

Medlem Tonks sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    28
    Acaibær er nok ganske dyrt, men det er også utrolig bra.
    Jeg anbefaler å lese ei bok om Acai - Antioksidantbomben acai. Der står det mye interessant forskning for spesielt interesserte Og ja, jeg er litt nerd når det kommer til sånne ting så jeg har lest den.

Det er ikke enkelt å få tak bærene i Norge, men de fleste helsekostbutikker selger det i kapsler. Ellers skal det være et sted i Oslo som i alle fall selger tørkede bær

Ellers sterke antioksidanter er feks surkirsebær. Den kommer som oftest i jusform, og koster skjorta. Men har mange helsegavinster.
    Bodø SK

BOB
    BOB er ikke aktiv
    Silver Member
    Ble medlem
    06-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av she-ra Vis post
    Nå må jeg slutte med dette før dere begynner å oppfatte meg som lesbisk, eller er det allerede forsent...?
    Du er herved oppfattet som lesbisk!

Og du vet jo at alle kvinner er bifile?

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.