Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 84

Tråd: Anacyclus pyrethrum - en anabol blomst

El Guapo Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38

Thumbs up Anacyclus pyrethrum - en anabol blomst

Jeg har prøvd dette et par uker, må si det er noe av det beste lovlige og natulige tilskuddet jeg har prøvd mtp på styrkeøkning. Har bra trykk i kroppen og styrken stiger hver uke. Leser også at en del folk på nettet skryter av denne blomsten.

Fra Wiki:
    More recently Anacyclus pyrethrum has been noted for its anabolic activity in mice and suggests to give a testosterone-like effect. [4]
    Dette tror jeg at jeg kan signere på. Styrkeøkningen har vært for vill til at det er placebo.
    Tar det i form av anacyclus pyrethrum dc extract i kapsler. Google it.
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Hvor kjøpte du det?
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    AnaBeta Reviews: 5/10 (PES) - SupplementReviews.com

Ser det er litt blandete reviews, men foreløpig er jeg positivt overrasket.

Elite Broscientist McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av McBain Vis post
    Burde hanvet i wtf tråden:

Penile Erection Index
    Penile Erection (PE) was determined when the rats bent down to lick their erect penis
    during the observation period.
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Hva mener du? Er jo ganske gjengs å spionere på gnagere som utfører oralsex på seg selv?! Gjør det hver dag.

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Biggus Vis post
    AnaBeta Reviews: 5/10 (PES) - SupplementReviews.com

Ser det er litt blandete reviews, men foreløpig er jeg positivt overrasket.
    Og det går rett inn uten noe toll-tull?
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Og det går rett inn uten noe toll-tull?
    Fikk slik "hat-mail" fra tollen, men jeg fikk det gjennom etter å ha sendt de kvitteringen.

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Fikk slik "hat-mail" fra tollen, men jeg fikk det gjennom etter å ha sendt de kvitteringen.
    Hat-mail? Purring på moms mener du? Eller påstander om at det er ulovlige greier? Pga jobben min er jeg litt følsom for anklager om ulovlig import av legemidler. Du kjøpte fra suppmentreviews.com?

Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Kjøpte herfra: CheapUKSupplements.com - Discount Supplements, Bodybuilding Supplements UK. "Hat-mail" er vel ikke riktig ord. Er vel mer at avsender ikke skriver rett pris på pakken. Derfor vil nok tollen dobbelsjekke litt. De stusser nok på at alle forsendelsene har en verdi på 8 GBP gang på gang. Så langt jeg har sjekket står ikke dette på noe liste over forbudte stoffer å importere.

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Prøvd denne ERASE som de på forumene også skryter av?
    Ser ikke ut som jeg kommer under tollgrensen her uansett. 43 pund er jo svinedyrt.

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sweet sweet sweet!!!!
    Bestilt! Hvis den ikke virker kommer jeg og banker deg!

Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Bestilt! Hvis den ikke virker kommer jeg og banker deg!
    Hehe, tror det virker på meg i alle fall

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    det spørs da

.......................................R.I.P..........................................

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Hadde vært frekt å stacke denne med D-aspartic acid. Der gikk testo opp 33% på 12 dager på unge menn(!).

Edit:

http://www.fitnessprat.no/f23/aspart...ette-nk-39317/

Litt flere studier på dette, til og med på mennesker. Har ikke lest hele rottestudien - hvilken mekanisme mener de at dette bruker for å øke test?
    Sist endret av McBain; 11-11-11 kl 06:14

Must be an emergency! Vrimmel sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Hadde vært frekt å stacke denne med D-aspartic acid. Der gikk testo opp 33% på 12 dager på unge menn(!).

Edit:

http://www.fitnessprat.no/f23/aspart...ette-nk-39317/

Litt flere studier på dette, til og med på mennesker. Har ikke lest hele rottestudien - hvilken mekanisme mener de at dette bruker for å øke test?
    Er det ikke bare bedre å begynne på AAS istedet for å øke testosteronnivåene med allverdens merkelige stoffer?

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av Vrimmel Vis post
    Er det ikke bare bedre å begynne på AAS istedet for å øke testosteronnivåene med allverdens merkelige stoffer?
    Og disse merkelige stoffene vil nok, dersom de har en slik markant virkning som det påstås, trolig gi noen uønskede bivirkninger de også...
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Syntes det er litt spesielt at en som snart er utdannet lege kaller en kjemisk substans for merkelig. Om alle substanser som har en effekt i kroppen er merkelige, så har du en tung tid foran deg med felleskatalogen

AAS har helt andre bivirkninger enn dette, og har også mye mer potente effekter. Her blir man jo faktisk mer fruktbar, stenger ikke ned egenproduksjonen etc. Sett at man har under middels testonivåer så vil jo dette bare skyve en mot en høyere del av skalaen. Bruker en AAS til det samme kan en jo få samme økning, men da blir det desto verre å slutte, ettersom man da nok vil ha enda lavere egenprod fordi man har brukt AAS.

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av wannabeROCKY Vis post
    Og disse merkelige stoffene vil nok, dersom de har en slik markant virkning som det påstås, trolig gi noen uønskede bivirkninger de også...
    Selvfølgelig, en logisk konsekvens av å øke testosteronproduksjon er bivirkninger, ettersom dette aromatiserer etc.

Det man derimot kan diskutere, som er langt mer spennende, er hvordan kosttilskuddsbransjen kan gå god for at tilskuddene de selger ikke er skadelige. Mange av tilskuddene som selges, spesielt i USA, er ikke en gang testet på mennesker. Hvordan vet de for eksempel at dette ikke er svært kreftfremkallende?

Must be an emergency! Vrimmel sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Syntes det er litt spesielt at en som snart er utdannet lege kaller en kjemisk substans for merkelig. Om alle substanser som har en effekt i kroppen er merkelige, så har du en tung tid foran deg med felleskatalogen
    Morsomt at du skal sammenligne et medikament i felleskatalogen som har blitt forsket på og utprøvd ved et utall forskjellige anledninger med disse stoffene som blir nevnt her der det bare finnes et fåtall undersøkelser, ofte sponset av produsenten og gjerne bare på rotter.

De fleste bivirkningene av AAS er i stor grad doserelaterte og samtidig reversible med ikke for langvarig bruk. Her vet man også hva man kan forvente, det gjør man ikke med mange av disse produktene.

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Vrimmel, vi vet jo hva man kan forvente med steroider - å tape alt man tjener på kuren 5-6 uker etter man har sluttet. Eneste man beholder, i noen grad, er bivirkningene.

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Vrimmel, vi vet jo hva man kan forvente med steroider - å tape alt man tjener på kuren 5-6 uker etter man har sluttet. Eneste man beholder, i noen grad, er bivirkningene.
    Kristian Gundersen, professor i biologi ved Institutt for molekylær biovitenskap ved Universitetet i Oslo, har ledet en studie som viser at styrketrening gir langvarig effekt.

– Styrketrening gir langt mer langvarig endring i musklene enn man hittil har trodd, sier Kristian Gundersen.

Styrketrening fører til at muskelen øker antallet cellekjerner i en celle. Rent teknisk skaper muskelen disse ekstra cellekjernene ved å innlemme stamceller i muskelcellene, skriver forskning.no

Tidligere har forskerene trodd at når du slutter å trene forsvinner muskelkjernene, studien viser at det ikke er tilfelle.

– Lenge etter at man har sluttet å trene har man en stor andel av de ekstra muskelkjernene i behold, sier Gundersen.

Derfor er det lettere for de som er godt trent å trene seg opp igjen etter lengre treningsavbrekk. En annen fordel er at ved å trene styrke som ung kan du lettere unngå muskelsvekkelse som gammel.

Kan endre dopingregler

Disse funnene kan også påvirke dopingreglene. Oppdagelsene kan sette spørsmål ved hvor lenge idrettsutøvere bør utestenges etter å ha bli tatt i doping. Funnene viser at bruk av anabole steroider gir samme, varige fordeler.

– Bruk av anabole stereoider øker antallet cellekjerner i musklene utover det antallet cellekjerner man kan få ved bare å trene muskelen. Hvis antallet cellekjerner varer evig, har du en evig fordel som idrettsutøver. I så fall bør kanskje de som blir tatt i doping utestenges fra idrett på livstid, ikke bare noen få år, sier Gundersen til forskning.no.
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Morsomt at du skal sammenligne et medikament i felleskatalogen som har blitt forsket på og utprøvd ved et utall forskjellige anledninger med disse stoffene som blir nevnt her der det bare finnes et fåtall undersøkelser, ofte sponset av produsenten og gjerne bare på rotter.

De fleste bivirkningene av AAS er i stor grad doserelaterte og samtidig reversible med ikke for langvarig bruk. Her vet man også hva man kan forvente, det gjør man ikke med mange av disse produktene.
    Møkkaforum! Skrev akkurat et langt svar, men plutselig forsvant heile driden:/

Derfor blir dette svært kort. Jeg kritiserer bruken av ordet merkelig. "Merkelig" er ikke et objektivt kriterium. Jeg sammenlikner heller ikke stoff X med stoff Y fra felleskatalogen slik du skriver.

D-AA er en aminosyre som kroppen syntetiserer selv. Aspartate stimulerer NMDA-reseptoren men ikke så mye som glutamate - en aminosyre som finnes i det meste av proteinholdig mat. En studie viser at arginine kan gi økt GH-utskillelse etter trening. Skal jeg slenge en dose ekstra arginine i shaken, eller mener du det er bedre å injisere veksthormon etter trening?

Idealet er at alt skal være svært god dokumentert. Men det får man ikke på annet enn legemidler. Det nærmeste vi kommer er kreatin, ellers så er hele kosttilskuddsbransjen fylt av langt mer obskure og svært mangelfullt dokumenterte tilskudd. Dette er delvis et problem for bransjen, men det er også en fordel: Om man vil være sin egen forsøkskanin så får man muligheten til det.

Jeg har hatt testikkelkreft. Sannsynligvis er egenproduksjonen noe lavere enn før dette skjedde. Den er i hvert fall ikke høyere. Så om jeg kan booste egenproduksjonen noen få prosent ved å ta en spesifikk aminosyre, så syntes jeg det bare er bra. Ja, effekt har gjerne bieffekt, men de kjente bivirkningene er moderate: Økt prolaktin, økt østrogen (pga. økt testo) og kanskje noe økt GH. Disse ville jeg nok hatt om egenproduksjonen var på maks også, samtidig som de er lett observerbare. Den største "risikoen" er ukjente og kanskje umerkbare bivirkninger på kort sikt, men som kan være alvorlige på lang sikt. Allikevel, når kroppen produserer det selv, det er tillatt i EU og USA og ikke er toksisk, så ser jeg ikke de helt store problemene (selv om det ikke er ideelt). Skulle gjerne hatt mer forskning.

D-AA:

Fordeler:
    - Øke egenproduksjonen av testosteron med 30-40% over 12 dager
    - Enkelt å administrere
    - Ekstremt billig (550,- for en kilo på bulk powders, dagsdose er 3,1 g)
    - Stenger ikke ned HTPA-aksen
    - Økt fruktbarhet
    - Ikke behov for PCT, det er jo kroppen selv om står for produksjonen
    - Lovlig
    - Moderate (kjente) bivirkninger

Ulemper:
    - Ikke like kraftig som AAS (vil uansett ikke bli noe større, bare beholde masse og være raskest mulig)
    - Ikke så godt dokumentert som ønskelig

AAS:

Fordeler:
    - Garantert effekt, i hvert fall på kort sikt (om man aldri går av, permanent)
    - Lett å dosere
    - Stort utvalg stoffer med forskjellige mekanismer, så man kan velge de effektene man vil ha til en viss grad
    - Man blir steril, om det er ønskelig
    - Noen stoffer har lite kjente bivirkninger

Ulemper:
    - Ulovlig
    - De fleste syntes ikke det er kult å stikke seg med sprøyter hele tiden
    - Man blir steril
    - Stenger ned egenproduksjon, vil ha minimum noen uker når man går av hvor man har stort styrke- og muskeltap ettersom man har testoproduksjonen til en fem år gammel jente
    - Koster mye mer enn D-AA i hvert fall
    - Tvilsom produksjonskvalitet i mange tilfeller, kvalitet og sterilitet kan være elendig.
    - Grunnet ovennevte kan man få absesser ved injeksjon
    - Orale steroider er lett å administrere, men knekker leveren din.
    - Fant en studie på equipoise, som selv om det administreres IM resulterte i økte markører for leverstress. Er svært lenge siden jeg så denne, men den kan sikkert googles frem. Mulig detaljene er litt diffuse for meg
    - Noen stoffer har svært kraftige bivirkninger.

Og du snakker om AAS som om det er forsket mye på. NEWSFLASH: Det er det ikke. Det er svært få studier på det, da det ansees som uetisk å utsette mennesker for det med unntak av HRT-studier. Mange av stoffene var ikke en gang ment å brukes på mennesker (Equipoise og Trenbolone comes to mind) og lages i 99% av tilfellene av en random kjeltring som mikser hormonpulver i olje i badekaret sitt.

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    wannabeROCKY, jeg leste bare de øverste linjene dine der, men jeg forstår det slik at en fyr sier at STYRKETRENING gir langvarig effekt, ikke noe om at STEROIDER PER SE gir langvarig effekt?

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Disse funnene kan også påvirke dopingreglene. Oppdagelsene kan sette spørsmål ved hvor lenge idrettsutøvere bør utestenges etter å ha bli tatt i doping. Funnene viser at bruk av anabole steroider gir samme, varige fordeler.
    Blir vel ikke mer klart enn dette?
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jeg har lest den studien før, og der står det at det er ikke bevist at steroider gir varige resultater, men at det kan hende at det gir varige resultater.

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Jeg tar to kapsler AnaBeta sammen med mitt karbohydratrike måltid på kvelden, usikker på effekten.

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Anabeta? Er det A.P.?

Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Anabeta? Er det A.P.?
    Jepp, firmaet PES som har kapslet dette og gitt boksen et fancy bolenavn

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Pakken er sendt allerede, så det er gode greier. 47 gbp er en sinnsyk pris for 1 mnd dog. Jeg kunne jo likegodt ha kjøpt Sarms S-1/Ostasarms som jeg VET gir steroide-liknende effekt uten påviste bivirkninger samtidig som det er godt dokumentert og lovlig.

Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Jeg kjøpte 4 bokser. Tollvesenet har meg sikkert på en eller annen "se opp for denne karen" liste.

Medlem Lefsa sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    23
    BMS-564,929 is an investigational selective androgen receptor modulator, which is being developed by Bristol-Myers Squibb for treatment of the symptoms of age-related decline in androgen levels in men ("andropause"). These symptoms may include depression, loss of muscle mass and strength, reduction in libido and osteoporosis. Treatment with exogenous testosterone is effective in counteracting these symptoms but is associated with a range of side effects, the most serious of which is enlargement of the prostate gland, which can lead to benign prostatic hypertrophy and even prostate cancer. This means there is a clinical need for selective androgen receptor modulators, which produce anabolic effects in some tissues such as muscle and bone, but without stimulating androgen receptors in the prostate.[1]
    BMS-564,929 is one such compound currently in early human clinical trials, which is an orally active, potent and selective agonist for androgen receptors (Ki 2.1nM, 20x functional selectivity for muscle tissue over prostate) and in studies on castrated rats it was shown to counteract decrease in muscle mass over time, and at higher doses even increased muscle mass, without significantly affecting prostate tissue.[2] It does however reduce luteinizing hormone levels, which may be a problem in human clinical use.[3]
    Selective androgen receptor modulators may also be used by athletes to assist in training and increase physical stamina and fitness, potentially producing effects similar to anabolic steroids but with significantly less side effects. For this reason, SARMs have already been banned by the World Anti-Doping Agency since January 2008 despite no drugs from this class yet being in clinical use, and blood tests for all known SARMs are currently being developed.[4][5]
    Virket litt mer interessant og kanskje litt bedre dokumentert med disse selektive-androgenreseptor modulatorer

Som du sier er det lite god dokumentasjon og forskning på kosttilskudd kontra legemidler.. Leste nettopp denne studien på Anacyclus pyrethrum. Testet på rotter, hvor de hadde gått opp 10 % i kroppsvekt på 50mg/kg, og det var mindre økning i størrelse på prostata også, pluss: copy paster bare inn:

Aq 100 mg /kg extract treatment showed an
    increment of ~ 14.2 % in body weights, ~ 8.6 % increase in weight of testis, ~ 10.5
    increase in weight of prostate,9.2 % increase in the weight of seminal vesicles and 9.2% in
    case of epididymis after 28 days of treatment. Testosterone administration produced a
    9.08 % increase in body ~ 6.3% increase in testis, ~ 24.09% in case of prostate weights,
    6.3% increase in the weight of seminal vesicles and ~ 4.20 % in case of epididymal
    weights

Men hvor trygt det er å hive inn på dette er jeg usikker på Det var bare testet mot fruktosekonsentrasjon sædblære, sperm-count, Penile Erection Index, Orientation behavior analysis, effekt på kjønnsorganens vekt. Så skrev de om den anabole effekten i resultatene. Og bare på rotter, det finnes vel ingen studier på mennesker?(har ikke undersøkt)
    Soy el diablo.

Stengt konto Brukerkonto avsluttet sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lefsa Vis post
    Virket litt mer interessant og kanskje litt bedre dokumentert med disse selektive-androgenreseptor modulatorer

Som du sier er det lite god dokumentasjon og forskning på kosttilskudd kontra legemidler.. Leste nettopp denne studien på Anacyclus pyrethrum. Testet på rotter, hvor de hadde gått opp 10 % i kroppsvekt på 50mg/kg, og det var mindre økning i størrelse på prostata også, pluss: copy paster bare inn:

Aq 100 mg /kg extract treatment showed an
    increment of ~ 14.2 % in body weights, ~ 8.6 % increase in weight of testis, ~ 10.5
    increase in weight of prostate,9.2 % increase in the weight of seminal vesicles and 9.2% in
    case of epididymis after 28 days of treatment. Testosterone administration produced a
    9.08 % increase in body ~ 6.3% increase in testis, ~ 24.09% in case of prostate weights,
    6.3% increase in the weight of seminal vesicles and ~ 4.20 % in case of epididymal
    weights

Men hvor trygt det er å hive inn på dette er jeg usikker på Det var bare testet mot fruktosekonsentrasjon sædblære, sperm-count, Penile Erection Index, Orientation behavior analysis, effekt på kjønnsorganens vekt. Så skrev de om den anabole effekten i resultatene. Og bare på rotter, det finnes vel ingen studier på mennesker?(har ikke undersøkt)
    løkjuice skal øke egenproduksjonen med 314% i rotter.. betyr ikke at det funker på oss fordiom Og undersøkelsene er ofte utført på et utvalg på under 20personer eller dyr i en kort periode på maks noen få uker. 99% av all forskning er bare piss. PEACE!

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    99% av all tabloid tolkning av forskningsresultater er bare piss
    fyp

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av MHG Vis post
    fyp
    Fyp? Er det søsteren til Fap? Som i fap fap fap fap fap?

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Fixed your post

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Bare for å være irriterende har tollen stoppet begge pakkene mine, både kapsler av en oppmalt blomst og en aminosyre. Antakelig har de planer om å underslå dem til privat bruk eller la dem stå til de går ut på dato. Jeg har fortsatt friskt i minne hvordan de holdt igjen Mike Tuchscherer sin bok i 7 mnder. Hvor lang tid 'pleier' det å ta? Bør jeg ringe og mase på dem hver dag i lunchen?

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Bare for å være irriterende har tollen stoppet begge pakkene mine, både kapsler av en oppmalt blomst og en aminosyre. Antakelig har de planer om å underslå dem til privat bruk eller la dem stå til de går ut på dato. Jeg har fortsatt friskt i minne hvordan de holdt igjen Mike Tuchscherer sin bok i 7 mnder. Hvor lang tid 'pleier' det å ta? Bør jeg ringe og mase på dem hver dag i lunchen?
    Det virker som tollen har en liten aksjon mot helsekostkonsumentene nå! Tommy fikk akkurat stoppet en pakke med Melatonin (1 boks). Nå er jeg faktisk spent på om Xtend-boksen min også har blitt stoppet.

Edit; kanskje tolljævlene har infiltrert dette forumet og står beredt hver gang vi bestiller noe snacks??

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Men jeg har jo ikke bestilt noe ulovlig engang, hehe. Paradokset er at når man bestiller SARMS så sklir det rett gjennom hver gang, men en aminosyre det går ikke nei.

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Det virker som tollen har en liten aksjon mot helsekostkonsumentene nå! Tommy fikk akkurat stoppet en pakke med Melatonin (1 boks). Nå er jeg faktisk spent på om Xtend-boksen min også har blitt stoppet.

Edit; kanskje tolljævlene har infiltrert dette forumet og står beredt hver gang vi bestiller noe snacks??
    Til og med multivitaminen min ble stoppet

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Her er en som går på TRT og supplerer med naturlig testo booster. Han eksperimenterte med både tongkat ali og d-aa. Her er resultatet:

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Hvilket webshop bestiller du fra?

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av thedane Vis post
    Her er en som går på TRT og supplerer med naturlig testo booster. Han eksperimenterte med både tongkat ali og d-aa. Her er resultatet:
    Så Tongkat ali er the shit?
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baronen Vis post
    Så Tongkat ali er the shit?
    Maybe.. Men ettersom jeg har klart å lese meg frem til så er det vanskelig å finne produkter som ikke er scam eller underdosert.
    Prisene varierer fra 300$ til 20$ så må gjøre litt mer research. Hvis man må opp i 300$ for å finne noe som ikke er scam/underdosert så er det jo rimelig meningsløst.

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Det er en faktor som man må ta høyde for, og det er at han faktisk får testosteron injisert fremfor å allerede produsere en baseline selv. Dette kan ha påvirkning på utbyttet av produktene.

Hvor er dataene fra? Hadde vært greit med litt mer bakgrunn

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Det er en faktor som man må ta høyde for, og det er at han faktisk får testosteron injisert fremfor å allerede produsere en baseline selv. Dette kan ha påvirkning på utbyttet av produktene.

Hvor er dataene fra? Hadde vært greit med litt mer bakgrunn
    Det er sant. Dataen ble postet av en fra reddit som ville dele sin erfaring med Tongkat ali og d-aa.

Kunne være interessant om en fra fp.no gjorde lignende test.

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Problemet i Norge blir vel å få tatt blodprøver der relevant data kommer frem?

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Problemet i Norge blir vel å få tatt blodprøver der relevant data kommer frem?
    Det er ikke noe problem. Bare si til fastlegen din at du ønsker å sjekke matallergier, blodverdier ol.

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Ikke sikkert fastlegen din vil bruke ressurser på å måle utbyttet du har av å spise et tilskudd.

Tipper du kan få gjort det privat derimot.

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Ikke sikkert fastlegen din vil bruke ressurser på å måle utbyttet du har av å spise et tilskudd.

Tipper du kan få gjort det privat derimot.
    Trenger ikke å legge det frem slik.. Første gangen bruker du argument som at du er bekymret for matallergi.. Andre gang kan du si at du har følt deg veldig slapp og du trenger å måle verdiene.. Neste gang sier du at du kanskje ikke har så høy sexlyst og du må sjekke verdiene. Det er lett

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Lignende tråder

1. Anabol søvn og karbs på deff..
    By oLEh in forum Kosthold
    Svar: 1
    Nyeste innlegg: 17-01-06, 23:24
  2. Anabol coctail
    By Seigmann in forum Kosttilskudd
    Svar: 67
    Nyeste innlegg: 02-10-05, 20:22

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder