Viser resultatene 1 til 11 av 11

Tråd: Anbefaling til whey isolat, billig bra, godt og hva bruker dere akkurat nå?!

NiC
    NiC er aktiv nå
    Superior newbie NiC sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    24

Anbefaling til whey isolat, billig bra, godt og hva bruker dere akkurat nå?!

Jeg er på utkikk etter nytt porteinpulver å konsumere. helst isolat men er det noen andre gode tilbud så vurderers det.

siste pulver jeg brukte var 90+ var egentlig fornøyd med det, men har en mistanke om at det ikke er så mange som bruker det lenger??

Noen som har noen anbefalinger, ellers så lurer jeg på hva du bruker akkurat nå...

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    bruker acitvate elite gold

Ellers har jo NK tre gode alternativer. Danutrtion 100% bra på pris, smak og kvalitet, Reflex 100% whey sin som er veldig bra på kvalitet, ok pris, litt svakre i smak.Og så er det Activate whey som er en helt grei whey til en bra pris og kvalitet

90+ du har brukt har vel failet mange ganger på labtester så det go at det har komemt så mange andre like billigere alternativer som faktisk holder hva de lover gjør vel at den ikke er så populær lenger

NiC
    NiC er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    24
    var innom ej-shop der jeg handlet 90+ fra før, la merke til at alt av proteinpulvere er tatt bort bra siden, kanskje de bare oppdaterer?

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    ny og spennde butikk fra onsdag 24.11 står det.. så komerm vel noe snart..

De selger vel Activate serien, samt TF sitt nye pulver og ser de har reflex sine produkter inne også

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Jeg har sansen for Pro Blend i sjokoladesmak
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Skal jeg driste meg til å anbefale noe fra egen butikk i sjangeren whey isolat så kan jeg foreslå denne Instant Whey proteinpulver 4400g - Norkost kosttilskudd selv om det ikke er et rent isolat så er det over 50% isolat, det er også fordøyelsesenzymer i varen så den vil oppleves som et rent isolat mtp fordøyelighet.
    Så er det denne Isolate FX isolat proteinpulver 750g - Norkost kosttilskudd som er svinpopulær blant våre faste kunder.
    Og selvsagt denne da Micro whey® proteinpulver 2270g - Norkost kosttilskudd

90+ er ikke et whey isolat

Et annet godt pulver er dette fra MyR som igjen er et pulver i samme gata som activate elite gold

NiC
    NiC er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    24
    Instant whey så fin ut, synd du bare har i sjokolade.

har hele tiden trodd at 90+ var et isolat da det har så høyt proteininnhold pr 100g.

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    90+ er et isolat men det er ikke et rent wheyisolat, forøvrig ikke voldsomt høyt proteininnhold pr 100g som du kan se på våre sider, labtestene ligger ute der.

Edit!
    Når dere tenker EJ-shop og 90+ så så jeg denne posten på TF nå

Fikk mail fra Ej-shop:

Nutrisport
    Ej-Shop har hatt et langt forhold med Nutrisport som leverandør og har i flere år vært trofaste distributører av dette merket i Norge. Nutrisport kunne skilte med råvarer av god kvalitet, en bra smak og en pris som andre aktører ikke hadde sett maken til.

Kvalitet??
    Siste året har det vært gjentagende tilfeller der Nutrisport har vært sene med leveringer og i tillegg hatt leveranser av mindre god kvalitet i varierende grad. Noen av dere har opplevd dette dessverre. Dette er noe vi som distributør ikke kan godkjenne. Nutrisport har vist uvilje til å ordne opp i dette og har heller ikke kommet med forklaring. Dette er uakseptabel. Den siste tiden har både vi og andre aktører på markedet funnet ut at Nutrisport 90+ samtidig ikke lenger lever opp til hverken kvalitet eller proteininnhold i produktet, en ren løgn med andre ord. Nutrisport har holdt oss som importør og distributør for narr og vi aksepterer det ikke.

Fakta på bordet!
    Nutrisport hevder på etikett at 90+ skal inneholde 89g protein i skikkelig måling med Whey Isolat og Melkeproteinisolat som råvarer. Vi har tidligere gjort egne analyser med målinger ned mot 83% som er et proteininnhold godkjent under tvil sammenlignet med påstand på etikett. Labanalyser som vi og andre aktører har gjort viser et faktisk proteininnhold på ned mot lave 70%. Dette lave proteininnholdet viser at proteinet ikke er noe isolat, men i stedet et konsentrat. Nutrisport deklarerer at 90+ protein innholder ertefiber i en liten mengde, som et fortykningsmiddel. Ved analyse viser det seg at det er store mengder fiber i dette proteinet, ca 11%. Noe somtyder på at det har blitt brukt et billig fyllmiddel i stedet for skikkelig proteinråvare. I de batchene hvor det har vært dårlig smak/lukt var en mye høyere andel av innholdet ertefiber.
    Sist endret av NK; 24-11-10 kl 19:10

NiC
    NiC er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    24
    hmm, derfor det er så billig ja. nei tror jeg velger noe annet nå og i fremtiden. sikkert mye psykisk men man vil jo ha et pulver som har det som står på etiketten, og labtestene taler for seg.

NiC
    NiC er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    24
    Da ble den 1stk 100% Pure Wheyprotein proteinpulver 4000g. bare håper det smaker greit

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Jeg tror du blir fornøyd med den.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg